Ik heb deze versie. Check wel direct of de GMT wijzer op de juiste plek staat. Zet je horloge bijv. op 12 uur en kijk dan waar de GMT wijzer staat. Is bij veel exemplaren misgegaan.
Haha…ik zet je gewoon alvast op mijn flipperlijst…how’s that? 

Een plaatje! 
(draag 'm voorzichtig…wie weet ben ik wel in voor een ruil tzt…
)
Ja zeker! Geen spijt van gehad.
Heel erg mooi…een van de mooiere combi’s imo. Van harte Roy! 
Bij mij staat die correct en loopt ook correct 
Netjes Roy! 
Dit is een eindpunt…Nooit meer weg doen.
Ja komt zeker in de buurt. Mijn eindpunt is overigens een Grand Seiko Springdrive. 

Dat meen je toch niet?

Als 1 piece grail.
Mweh.
Seiko voor mij als eindpunt is ondenkbaar…
Stiekem dit dus 
Streep stiekem overigens maar door.
Wauw… Wauw
hebben hebben hebben.
Integendeel; Je kunt bijna eindeloos variëren of sparen binnen het gamma van het merk. Ideaal. Plus, het duur wel even voordat je een (Grand) Seiko van ca. €10’000,- bij elkaar hebt gespaard. In ieder geval voor mij.
Dat het duurt klopt helemaal maar dat ik het aan een Seiko uitgeef is onmogelijk.





