Leuke GMT, eigen gezicht, goede afmetingen.
Ben benieuwd!
Cool! Zat er zelf nav jouw eerdere post ook naar te kijken op chrono24.
Top 
Ja ja, dat weten we nu wel 
Mmmmmm 
Me likey
Cool. Is dat een officiële Omega band?
Nee, Forstner Komfit re-issue 
Een originele is zo goed als onbetaalbaar geworden, dus dit is leuk om mee te gaan spelen 
https://forstnerbands.com/products/forstner-jb-astronaut-band
Mmm, de rangeman bevalt me zo goed dat ik er gelijk maar een mudmaster bij doe… Vandaag besteld over 12 dagen in Suriname…
Lekkere stoere bak! 
Hier ook incoming. Zeer benieuwd!
Ik heb de Rangeman net en dacht die is te groot. Maar gaat makkelijk en ontzettend lekker horloge voor op de kore broek en slippers… Mudmaster kan hem gaan afwisselen.
Lekker duo. 
Fietfieuw! Welk type is dit?
Ik vind dat datumcirceltje geweldig! Knap ding, die B&R.
Prachtig! 
In blijde verwachting van deze oude 6139 - al zeker 15 jaar in bezit maar vanaf volgende week dus zoals die ´hoort´!!
Want nu met originele gelige inner bezel die ik deze zomer eindelijk tegenkwam, en dankzij @Aad57 naar alle waarschijnlijkheid ook weer in tiptop conditie









