Gaaf Roy!
Wilde ik toch eens proberen als vakantiehorloge, fijne maat, fris kleurtje en komt op stalen band + rubber band.
Leuke aanwinst! 
Deze alleskunner op staal op weg, zodat ik af en toe mijn vintages kan ‘ontlasten’. Ben benieuwd.
SBGX261.
Mooie aanwinst, heb hem ook even mogen hebben maar voor mij net te klein…
Veel draagplezier 
Ik draag erg graag 35-38mm dus dit gaat met z’n lange first links in de bracelet lekker ‘over m’n pols hangen’ vermoed ik. 17cm polsje is op dat vlak lekker veelzijdig. Dank 
Heb je mijn inziens een topper aan en lekker Quartz voor de afwisseling 

Ik laat me wel even gaan met de macro lens als ze er is 
All the way from China?
Paar maanden moeten zoeken maar ik heb een 18mm breitling clasp gevonden en deze is incomming incl de niet meer gevoerde pro II band👍
Deze had ik ook al klaar liggen dus als deze te lang genoeg blijkt heb ik er eentje spare😊
neen, rechtstreeks van binger 
Prachtig en praktisch!
Van harte!
Ik had van jou wel verwacht dat je een model met tekst boven en onder (meer in balans) had gekozen.
Zoiets:
Nah, nieuwste, eenvoudigste, makkelijkst verkrijgbare. Echt mijn ultieme less is more keuze. Eenvoud , maar wel perfect uitgevoerd. Kijk er erg naar uit.
Ik vind die ‘lege’ plaat veel mooier. Heerlijk klassiek, strak horloge, perfect uitgevoerd.


















