Volledig eens! Al wat ik wens in een moderne, en geen kapitaal gekost 
Prachtig! De sbgr253 vind ik ook schitterend
maar vond het nu de prijs x2 niet waard.
Lijkt op deze.
Dit is een SBGH205!
Perfecte sport-dress look 
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit…hou me / ons maar op de hoogte.



Ik vind het vaak een traktatie als jij banden combineert met horloges
maar deze kleur heeft niet mijn voorkeur op de Sarb035
Nog steeds in afwachting, hopelijk voor de kerst.
Proactieve communicatie 0,0, jammer.
Inmiddels wel aangemeld maar nog niets ontvangen bij DHL maar dat sinds 28 november…
Wel een gaaf horloge zeg!
Deze suède band voor de Rhodium DJ41 zonder vintage stiksels maar stiksels in kleur rondom behalve in de breedte.
Deze nubuck band voor de zwarte DJ41 maar dan zonder stiksels
Tot het moment dat Grand Seiko géén fijnafstelling op de gesp produceert, moet ik met pijn in mijn hart Grand Seiko voorlopig buiten sluiten.
En daar baal ik van
Mooi! B&R zien we te weinig hier.
Mooi, gefeliciteerd! Ben ook B&R-fan en zou er best meer willen zien op het forum.
Echt mooi. Een merk dat meer aandacht verdient wat mij betreft.
Mooi met die grote cijfers en fris met die oranje wijzer.
Bezel glimt als een keramische. Is staal toch?
Gaaf!
De bezel is van aluminium dacht ik.
Zeker niet ceramisch.












