Mooi hoor! Mag vragen bij wie op Etsy?
Ja hoor, hij maakt die van mij met aantal aanpassingen naar mijn smaak, zoals magneetjes hoogglans en afgeronde hoeken oa.
Piepan⦠š„°
Sharp 

Helaas nog geen plaatje van het door mij aangekochte exemplaar hoor, dus nog even afwachten hoe die uit het pakje komt 
Super, gefeliciteerd!
Legendarisch horloge en een ongekend icoon 

Prachtig
Voor bij de tooly Pelagos, de dressy Nomos:

Zag hem in het blauwe gedeelte staan voor een hele nette prijs. Mooie aanwinst! Van harte gefeliciteerd

Vond ik ook. Ben er al blij mee!
Zeer netjes. Mooie aanwinst Tom. 
Proficiat met deze beauty, heel mooi die Orion. 
Prachtig op staal!


Van harte gefeliciteerd kerel! Ontzettend gaaf! Nieuw bij de AD? Royal Oak even van de baan nu?
Thnx man.
Nee nooit meer, ik neem 'm in mintstaat over van @Hamari.
Future plan. Voor nu alleen plaatjes kijken en hopelijk binnenkort even passen.






