Ik zag m staan toen die net geserveerd was. Helaas de hele middag niet op Hf gekeken.
Ik heb deze gehad. Niet een Orion voor de goede orde. Deze Orion. Verkocht ivm aanschaf Grand Seiko sbgw253. En eigenlijk toch wel spijt. Ik voel binnenkort weer wat incoming.
Of dat nu een Orion word of toch een Ahoi neomatic. Blauw of wit… Ik weet t nog niet helemaal.
Na GS en Rolex vind ik Nomos een mooi merk wat nog aardig te betalen is. Al is dat relatief gezien. ‘Betaalbaar’
Ben niet zo een flipperaar maar van deze toch wel spijt… In de regel gelukkig bij de Oosterburen vrij makkelijk nieuw te krijgen.
Ja vind het een heel mooi ingetogen model. En met de kop eraf kan ik gerust toehappen. Niet dat dat de intentie is om gauw te wisselen maar je weet het nooit met een flipperaar…!
Hoeft geen probleem te zijn doordat er schakels bijzitten die net iets groter zijn dan een halve schakel. Dus met een beetje puzzelwerk voor elke pols passend te krijgen.