Het grote incoming topic (Deel 2)

Zeer netjes. Mooie aanwinst Tom. :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze beauty, heel mooi die Orion. :ok_hand:

1 like

Morgen komt die binnen…:shushing_face:

2 likes

Incoming :sweat_smile:

A.s. woensdag ga ik 'm ophalen!

53 likes

Prachtig op staal!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Van harte gefeliciteerd kerel! Ontzettend gaaf! Nieuw bij de AD? Royal Oak even van de baan nu?

1 like

Thnx man.

Nee nooit meer, ik neem 'm in mintstaat over van @Hamari.

Future plan. Voor nu alleen plaatjes kijken en hopelijk binnenkort even passen.

4 likes

Prachtig.

Ik zag m staan toen die net geserveerd was. Helaas de hele middag niet op Hf gekeken.

Ik heb deze gehad. Niet een Orion voor de goede orde. Deze Orion. Verkocht ivm aanschaf Grand Seiko sbgw253. En eigenlijk toch wel spijt. Ik voel binnenkort weer wat incoming.

Of dat nu een Orion word of toch een Ahoi neomatic. Blauw of wit… Ik weet t nog niet helemaal.
Na GS en Rolex vind ik Nomos een mooi merk wat nog aardig te betalen is. Al is dat relatief gezien. ‘Betaalbaar’

Ben niet zo een flipperaar maar van deze toch wel spijt… In de regel gelukkig bij de Oosterburen vrij makkelijk nieuw te krijgen.

3 likes

Ja vind het een heel mooi ingetogen model. En met de kop eraf kan ik gerust toehappen. Niet dat dat de intentie is om gauw te wisselen maar je weet het nooit met een flipperaar…:innocent:!

1 like

Nice! Maar ehhhhh, behalve de stalenband had je deze toch al? Ik zal geheid iets missen :grin:

5 likes

Mooier op staal nog.

2 likes

Schitterend werkelijk.

Jammer van de plc en het ontbreken van fijnafstelling op de gesp.
Maar dat is míjn smaak.

1 like

Grazie! Beetje voor de heb de stalen band versie gekocht. Voor de afwisseling is staal wel geinig.

Voor de verandering juist leuk. Heb nooit PLC’s gehad.

1 like

Ben benieuwd! De spb083j1

25 likes

Hoeft geen probleem te zijn doordat er schakels bijzitten die net iets groter zijn dan een halve schakel. Dus met een beetje puzzelwerk voor elke pols passend te krijgen.

2 likes

Toch maar eens proberen… dinsdag kijken en mezelf kennende meenemen :smile:

16 likes

Nice! Die wil ook eens zien in het eggie.

1 like

Die zijn leuk, hoor!

Dit model van de Aerospace heb ik nog nooit gezien. Benieuwd hoe het bevalt!

Anders ik wel :blush:

1 like