Het grote incoming topic (Deel 2)

Gefeliciteerd

1 like

Deze is onderweg… #ongeduldig

41 likes

Heel benieuwd naar deze Meraud in het echie. Geïnspireerd door het verhaal van @stijn_b en recensies. Besteld en hopelijk snel onderweg…
image

15 likes

Baby Marine Master blue hole :sunglasses::+1:

2 likes

Deze maar besteld.
Kan ik alles alvorens weekendjes weg en/of vakantie de boel veilig opgeborgen vervoerd worden naar hun SAFE-HOUSE!!

Loop nu altijd te klooien met doosjes,kistjes enz enz.

9200000029241233_1

3 likes

Ik was de losse horloges zat in een lade. Dus, deze volgende doos gekocht:

3 likes

Krijg niks te zien…

Ben benieuwd.

1 like

Hopelijk nu beter?!

Potjandrie.

Mooi exemplaar hoor.

1 like

Bedankt :slightly_smiling_face: Heb ook lang naar gezocht.

yeah, daar is die dan…:grinning:

me so happy.

12 likes

Erg mooi, hoor! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

dank je…:grinning:

Net ingekomen voor mijn triootje khaki Hammies.


Als het niet lukt om er zelf een stukje leer bij te vinden moet ik maar eens bij @Ko-Banden te rade gaan vermoed ik.

2 likes

Deze smaakvolle toppers net op tijd binnen voor kerst

11 likes

Waar ga je die op leggen? Ben benieuwd hoe dat staat.

Lekker man. Shinen :christmas_tree:

1 like

Ik denk op mijn SMPc :star_struck:

Die linker ja kan goed verwacht ik

1 like

Yes, binnen!
Uiteindelijk contact gezocht waar het horloge bleef, DHL bleef op aangemeld maar nog niets ontvangen staan, er is toen direct maandag een verzonden.
Even een korte controle en terug de doos in. Deze gaat onder de boom, kan niet wachten! (Eerste indruk was goed)
Mvg. Bertjan

1 like