Gefeliciteerd
Heel benieuwd naar deze Meraud in het echie. Geïnspireerd door het verhaal van @stijn_b en recensies. Besteld en hopelijk snel onderweg…

Baby Marine Master blue hole 

Deze maar besteld.
Kan ik alles alvorens weekendjes weg en/of vakantie de boel veilig opgeborgen vervoerd worden naar hun SAFE-HOUSE!!
Loop nu altijd te klooien met doosjes,kistjes enz enz.

Ik was de losse horloges zat in een lade. Dus, deze volgende doos gekocht:
Krijg niks te zien…
Ben benieuwd.
Hopelijk nu beter?!
Potjandrie.
Mooi exemplaar hoor.
Bedankt
Heb ook lang naar gezocht.
Erg mooi, hoor! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
dank je…
Net ingekomen voor mijn triootje khaki Hammies.
Als het niet lukt om er zelf een stukje leer bij te vinden moet ik maar eens bij @Ko-Banden te rade gaan vermoed ik.
Waar ga je die op leggen? Ben benieuwd hoe dat staat.
Lekker man. Shinen 
Ik denk op mijn SMPc 
Die linker ja kan goed verwacht ik
Yes, binnen!
Uiteindelijk contact gezocht waar het horloge bleef, DHL bleef op aangemeld maar nog niets ontvangen staan, er is toen direct maandag een verzonden.
Even een korte controle en terug de doos in. Deze gaat onder de boom, kan niet wachten! (Eerste indruk was goed)
Mvg. Bertjan





