Het grote incoming topic (Deel 2)

Net ingekomen voor mijn triootje khaki Hammies.


Als het niet lukt om er zelf een stukje leer bij te vinden moet ik maar eens bij @Ko-Banden te rade gaan vermoed ik.

2 likes

Deze smaakvolle toppers net op tijd binnen voor kerst

11 likes

Waar ga je die op leggen? Ben benieuwd hoe dat staat.

Lekker man. Shinen :christmas_tree:

1 like

Ik denk op mijn SMPc :star_struck:

Die linker ja kan goed verwacht ik

1 like

Yes, binnen!
Uiteindelijk contact gezocht waar het horloge bleef, DHL bleef op aangemeld maar nog niets ontvangen staan, er is toen direct maandag een verzonden.
Even een korte controle en terug de doos in. Deze gaat onder de boom, kan niet wachten! (Eerste indruk was goed)
Mvg. Bertjan

1 like

Kleine incoming voor de nomos.

3 likes

Zal inderdaad wel goed staan in de kerstboom :thinking:

1 like

Zojuist bij Farid van Watchworks Haarlem geweest om een paar Molequin straps te proberen en uiteindelijk gaat het deze worden:

Hele mooie banden zijn dat zeg! De juiste maat was niet op voorraad maar deze is dus incoming :slight_smile:

18 likes

Was vandaag bij de Seiko boutique in Amsterdam.
Daar hebben ze van mijn nieuwe Seiko srpa21 keurig de band op lengte gemaakt.

Ook maar eens een oudje proberen. Nu maar op zoek naar een straight end jubilee bracelet van 18mm. Mocht iemand er eentje over hebben :hugs:

5 likes

Na 28 dagen heeft mijn Seiko STO eindelijk de 257km afgelegd tussen Arnhem en Brugge (of een veelvoud daarvan: Om een of andere reden werd het niet afgeleverd door PostNL bij de 1e poging, want ā€œverkeerd adresā€, terwijl het adres weldegelijk correct was. Daarna is het teruggegaan naar Arnhem. Maar blijkbaar stond er geen retouradres op en zat het dus bij lost & found. Verzender en ikzelf hebben 1-2u aan telefoon gehangen zonder veel vooruitgang. De belofte was dat het in 5-6 weken terug zou komen naar Arnhem. En onverwacht werd het vandaag dan toch geleverd! Dat allemaal voor een aangetekend pakket met trackingā€¦)

8 likes

Fijn dat het nu voor mekaar is, en het genieten kan beginnenā€¦:grin:

1 like

Ik ben echt een sucker voor reissues met een vintage uitstraling. Lijkt me een mooie beater naast mijn Black Bay 58. En anders is ie over een half jaar te koopā€¦:wink:

20 likes

Toch doen heh. :sunglasses:

Gaaf ding :ok_hand:

Kadootje voor mezelf. Was gisteren jarig. Denk ook wel dat het een blijvertje is. Mooi dat blauw met oranje voor het aankomende EK.:soccer:

2 likes

Nog gefeliciteerd! :tada:

1 like

Leuk Zwitsers handopwindertje voor een hele zachte prijs kunnen aanschaffen.

Ik moet wachten tot de verkoper in NL is, dus: incoming.

2 likes

2x gefeliciteerd!
Erg mooie Bulovaā€‹:heart_eyes::+1:
Ik ga het blauwe gedeelte in de gaten houdenā€¦:blush: