Ik denk het wel.
Ik wil 'm juist op jubilee gaan proberen.
Holysh*t! Majetek?
Jep! 
Wow! Cool, congrats 
Erg gaaf model. Ook luchtvaart/militaire roots dacht ik? Zeker met dat logo in de lug gegraveerd…
Mooi horloge. Heb je wat meer info erover ?
Thanks! Klopt, Tsjechische luchtmacht rondom de tweede wereldoorlog. Type werd door Longines, Lemania en Eterna geproduceerd. Hier wat meer informatie:
Ontwerp kan niet missen en zonder secondewijzer maakt het mij ook geen fluit uit dat het quartz is. Gaaf dingetje voor die 150 euro. Ik koop ooit een stalen.
€130 
Dat sowieso. Dit ontwerp vind ik leuk voor erbij (althans is mijn inschatting) en zou ik nooit veel geld voor willen neerleggen, maar in dit geval is de scheidslijn tussen homage en goedkope Cartier rip-off wel wat wazig 
Ach. Boeie. Ben benieuwd!
Haha. Of je koopt een Cartier Tank (quartz) voor €2,5k óf een Seiko van gedegen kwaliteit voor €130. Ik zou 't wel weten 
ok, de kogel is door de kerk,
hij komt eraan:
ik vindt hem gewoon te mooi
en ik heb nog geen moonphase, dus 
Ja dat trok mij ook wel over de streep inderdaad 
Ik ben benieuwd. Maar weet je wel zeker dat de open heart en dag/nacht-functie (dat is geen moonphase want er staat een zon op) niet geprint zijn? De render is in ieder geval matig.
Dit lijkt meer op een dag & nacht phase idd 
Seiko Radio Wave 5B21-0AB0 met het 5B21 uurwerk. Dit zijn horloges puur bedoeld voor de Japanse markt en er is weinig over bekend.Mijn andere twee staat ook op het forum. Wat ik weet is dat de ontvanger contact maakt met 1 van de 3 zenders(Japan, VS en Duitsland) en dat de tijd automatisch wordt gezet. Meer info is uiteraard zeer welkom.
Deze twee Invicta Oean Ghosts staan ook nog op binnenkomen. Beide automaten.Een zilveren en een zilver/goud kleurige Normaal ben ik niet van de goudkleurige horloges maar ik vond deze toch wel fraai. Uit de VS. Samen 185 US incl. verzenden.
is het niet de bedoeling overdag een zon en nachts een maan dan?
dat zou maar erg zijn 
ik heb er vertrouwen in, ik vind hem daar niet goedkoop voor,dus het komt goed 