Het grote incoming topic (Deel 2)

Vanmiddag afgeleverd: OceanX Sharkmaster 600 Lightning Bolt Special Edition. De kleur van de plaat en bezel vind ik bijzonder mooi.

8 likes

12 likes

Mooie auto…:grin:

2 likes

Is dit de originele band ? Ik heb zon zelfde die kwam origineel op een jubilee band.

Gaaf ben benieuwd naar jouw foto’s !

Geen spijt dat je deze ooit hebt weggedaan ?

Dat was ook een leuke inderdaad voor een schappelijke prijs. Was wel erg groot voor mijn pols.

Ik denk het wel.


Ik wil 'm juist op jubilee gaan proberen.

4 likes

Holysh*t! Majetek?

2 likes

Jep! :star_struck:

1 like

Wow! Cool, congrats :slight_smile:
Erg gaaf model. Ook luchtvaart/militaire roots dacht ik? Zeker met dat logo in de lug gegraveerd…

1 like

Vorige week verstuurd uit Japan. Vintage Radio Wave Titanium van Seiko. Mijn derde alweer.
:heart_eyes:

2 likes

Mooi horloge. Heb je wat meer info erover ?

Om te proberen of ik zoiets wat vind :face_with_monocle: :rofl:
Via Bol gekocht dus kan evt nog terug.

Ben benieuwd!

6 likes

Thanks! Klopt, Tsjechische luchtmacht rondom de tweede wereldoorlog. Type werd door Longines, Lemania en Eterna geproduceerd. Hier wat meer informatie:

1 like

Ontwerp kan niet missen en zonder secondewijzer maakt het mij ook geen fluit uit dat het quartz is. Gaaf dingetje voor die 150 euro. Ik koop ooit een stalen.

1 like

€130 :ok_hand:t2:

Dat sowieso. Dit ontwerp vind ik leuk voor erbij (althans is mijn inschatting) en zou ik nooit veel geld voor willen neerleggen, maar in dit geval is de scheidslijn tussen homage en goedkope Cartier rip-off wel wat wazig :sweat_smile:

Ach. Boeie. Ben benieuwd!

1 like

Haha. Of je koopt een Cartier Tank (quartz) voor €2,5k óf een Seiko van gedegen kwaliteit voor €130. Ik zou 't wel weten :wink:

1 like

ok, de kogel is door de kerk,
hij komt eraan:

ik vindt hem gewoon te mooi
en ik heb nog geen moonphase, dus :smile:

8 likes