Het grote incoming topic (Deel 2)

Ja dat trok mij ook wel over de streep inderdaad :joy:

Voor onder de boom :slight_smile:

6 likes

Ik ben benieuwd. Maar weet je wel zeker dat de open heart en dag/nacht-functie (dat is geen moonphase want er staat een zon op) niet geprint zijn? De render is in ieder geval matig.

Dit lijkt meer op een dag & nacht phase idd :rofl:

Seiko Radio Wave 5B21-0AB0 met het 5B21 uurwerk. Dit zijn horloges puur bedoeld voor de Japanse markt en er is weinig over bekend.Mijn andere twee staat ook op het forum. Wat ik weet is dat de ontvanger contact maakt met 1 van de 3 zenders(Japan, VS en Duitsland) en dat de tijd automatisch wordt gezet. Meer info is uiteraard zeer welkom.

Deze twee Invicta Oean Ghosts staan ook nog op binnenkomen. Beide automaten.Een zilveren en een zilver/goud kleurige Normaal ben ik niet van de goudkleurige horloges maar ik vond deze toch wel fraai. Uit de VS. Samen 185 US incl. verzenden.

2 likes

is het niet de bedoeling overdag een zon en nachts een maan dan?:thinking:

dat zou maar erg zijn :open_mouth:
ik heb er vertrouwen in, ik vind hem daar niet goedkoop voor,dus het komt goed :+1:

Dat is inderdaad een dagfase. Maar een maanfase laat zien hoe de maan aan de hemel te zien is. Dus vol/half en al wat daartussen zit :wink:

Welk uurwerk zit erin?

Dank voor de info.

Mooi horloge.

Op welke site kijk je dan voor de Japanse markt ?

Voornamelijk Ebay.com. Staat veel op van Japanse verkopers. Ook veel Omega Polaris in mooie staat en voor weinig geld. Heb ik er ook een paar van gekocht.

Deze met LumiBrite wijzerplaat en een LCD schermpje met datum. Vreemd horloge. Heeft een Junghans P118 uurwerk en een in China gemaakte Titanium kast.

De andere met wel een Seiko kast en uurwerk

2 likes

even knip en plakwerk, dan weet je evenveel als ik:

Clasp Type : Buckle
Water Resistance Depth : 3Bar
Movement : Automatic Self-Wind
Band Length : 20cm
Style : Fashion & Casual
Case Shape : Round
Band Width : 20mm
Item Type : Mechanical Wristwatches
Feature : Moon Phase
Feature : Water Resistant
Model Number : sn169-4
Dial Diameter : 43mm
Band Material Type : Leather
Case Thickness : 15mm

1 like

Leuk om te weten, dank je.

1 like

Nou @Mafkees hij gaat weer terug :joy: voor het eerst kan ik zeggen dat een horloge te klein voor me is :joy:

Terug naar Bol.

Wel leuk verder, dus de iets grotere en solar versie onderweg.

2 likes

Heb je een worst shot?

4 likes

@Taconew :rofl:

3 likes

Jammer dat er zo groot solar op staat. Doet voor mij afbreuk aan t design…

1 like

Moet ik nu echt de foto van die bokser erbij sleuren? :wink:
Lariekoek, wat ik je brom! Kleine horloges zijn classy. Ik ben wel benieuwd naar die Solar trouwens.

1 like

Ik vind 34 en 35.5mm horloges echt heel mooi.

Had laatst de kleinste mannen-maat Cartier Tank om. Dat vind ik toch best een sjiek horloge, quartz of niet.

Zou zelf wel altijd er een metalen band bij willen.