Dat is inderdaad een dagfase. Maar een maanfase laat zien hoe de maan aan de hemel te zien is. Dus vol/half en al wat daartussen zit 
Welk uurwerk zit erin?
Dat is inderdaad een dagfase. Maar een maanfase laat zien hoe de maan aan de hemel te zien is. Dus vol/half en al wat daartussen zit 
Welk uurwerk zit erin?
Dank voor de info.
Mooi horloge.
Op welke site kijk je dan voor de Japanse markt ?
Voornamelijk Ebay.com. Staat veel op van Japanse verkopers. Ook veel Omega Polaris in mooie staat en voor weinig geld. Heb ik er ook een paar van gekocht.
Deze met LumiBrite wijzerplaat en een LCD schermpje met datum. Vreemd horloge. Heeft een Junghans P118 uurwerk en een in China gemaakte Titanium kast.
De andere met wel een Seiko kast en uurwerk
even knip en plakwerk, dan weet je evenveel als ik:
Clasp Type : Buckle
Water Resistance Depth : 3Bar
Movement : Automatic Self-Wind
Band Length : 20cm
Style : Fashion & Casual
Case Shape : Round
Band Width : 20mm
Item Type : Mechanical Wristwatches
Feature : Moon Phase
Feature : Water Resistant
Model Number : sn169-4
Dial Diameter : 43mm
Band Material Type : Leather
Case Thickness : 15mm
Leuk om te weten, dank je.
Nou @Mafkees hij gaat weer terug
voor het eerst kan ik zeggen dat een horloge te klein voor me is 
Terug naar Bol.
Wel leuk verder, dus de iets grotere en solar versie onderweg.
Heb je een worst shot?
Jammer dat er zo groot solar op staat. Doet voor mij afbreuk aan t design…
Moet ik nu echt de foto van die bokser erbij sleuren? 
Lariekoek, wat ik je brom! Kleine horloges zijn classy. Ik ben wel benieuwd naar die Solar trouwens.
Ik vind 34 en 35.5mm horloges echt heel mooi.
Had laatst de kleinste mannen-maat Cartier Tank om. Dat vind ik toch best een sjiek horloge, quartz of niet.
Zou zelf wel altijd er een metalen band bij willen.
Gadver.
Ja had van mij ook niet gehoeven
Haha ik twijfelde of het classy was of te klein… maar het ziet er gewoon te ielig uit! Toch maar iets groter, kijken hoe die bevalt
Heb je geen foto gemaakt van het ding?
Na de worst shot quote, is je vraag wel een beetje vreemd.
Hier ziet het er groter uit dan in het echt. Je moet je voorstellen dat ik 16,5cm polsen heb, het ding is echt ieniemienie
En binnen!
Gelijk op de rubberband gezet. Eerste indruk erg positief! mooi afgewerkte kast en met 10mm net al te dik. Prima vakantiehorloge erbij.
Dat heet klassiek. Ik zou een Cartier Tank ook niet groter willen dan dat.
Hmmmm… okee ik wacht nog even met overhaaste dingen doen…
even een nachtje over slapen