In de maak en daarna incoming
Incoming op de mat vandaag, 3x Veblenist 

Gaaf horloge man!

Bedankt Peter.
Nu nog ff wachte tot ik thuis ben.
Begin Januari 

Gaaf!! Erg benieuwd naar je ervaring. Ik zat er ook naar te loeren, staat er nl. eentje te koop in het blauw… maar over blauw gesproken, ik denk dat ik liever blauw heb. 
Wel een ander model… Vond de SPB081J geweldige mooi, maar droeg te groot en lomp persoonlijk… Dus hoop dat hij @Seaman bevalt. Zat deze in de SLA017 case, was het een keeper for life!
Jajaja, …
heb hem vanmiddag even gepast bij de Bijenkorf in Amstelveen. Daar veel te duur natuurlijk. Gelijk even doorgelopen naar Hudsons in de hoop daar nog wat koopjes te treffen, maar dat ziet er inmiddels uit als de verregende markt tegen sluitingstijd. Wat een rommeltje. Zonde.
Maar inderdaad, erg cool! Wel op staal graag… 
Polsie van 20,5. Komt goed. 
Zelf 19,5 en meet 1,93m maar vond hem toch erg groot dragen tot mijn spijt… Vind bijvoorbeeld de Oris Aquis 43,5mm kleiner dragen dan deze. Maar die plaat en indices 
Ja hè. Bezel vind ik er ook mooi bij passen.
Sinn heeft de 903St vergoed. 100%. Zweeft nu alleen tussen Paypal en m’n bankrekening, op PP niet meer en op de bankr. nog niet… 

Incoming cash dus. En wat jeukt die FOIS dan weer… Zal ik toch maar…? Zo’n uitgave doe ik later niet snel nog eens. Ik weet nu (thanks Wannawatch) dat-ie me staat.
Vanwaar vergoed? Was er wat mis?
Die blauwe (83) draagt/oogt ook kleiner. Komt volgens mij door de wat smallere inleg. Heb die groene (81) nog niet geprobeerd, maar man oh man … ziet er wel lekker uit ook!
Zie het Sinn-topic, enkele dagen terug…
Twee wijzers verkeerd geplaatst. Dan heb je een hele slechte aan me.
Netjes! Wel balen dat het zo gelopen is, de 903st vind nl. wel een erg mooi horloge. Maar goed, als zo iets je dwars zit komt 't nooit meer goed en dan is het fijn als ze je je geld teruggeven.
Aha vervelend. Horloge moest je ook terug sturen? 
Once seen, cannot be unseen… 



En ja hoor wéér een Seiko. 

