Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik vind m je goed staan…

1 like

Zit te twijfelen om hem ook te proberen. Bij de ING rentepunten winkel kan je hem voor 86 euries krijgen.:thinking:

3 likes

De solar doet enorm afbreuk…en heeft een veel drukkere plaat. Tenzij je ineens een fortuin uitgeeft aan een Cartier is deze Seiko een heel mooi alternatief.

Ik overweeg al tijden een Cartier tank voor mijn vrouw te kopen…

1 like

Je moet tegenwoordig inloggen met behulp van de app. En ik heb geen zin om op te staan om mijn telefoon te pakken. Anders zou deze opmerking van je mij €86 gekost hebben. Waarvan akte, overigens.

2 likes

Tis een cool ding.

1 like

Ja daarom. Ik denk dat ik het hierbij hou! Even wennen.

Ik vind het voor een vrouw het mooiste horloge denk ik

1 like

Ik ook… al vind ik de Longines dolce vita ook niet lelijk. En die is er wel met donkere plaat. :heart_eyes:

1 like

In de maak en daarna incoming

15 likes

Incoming op de mat vandaag, 3x Veblenist :ok_hand:t2:

image

12 likes

1 like

Incominggg!
:see_no_evil: En ja hoor wéér een Seiko. :wink:

En waarom niet, geweldige horloges

Seiko SPB081J1

:heart_eyes::heart_eyes:

23 likes

Gaaf horloge man!:heart_eyes::+1:

1 like

Bedankt Peter.
Nu nog ff wachte tot ik thuis ben.
Begin Januari :weary::weary:

1 like

Gaaf!! Erg benieuwd naar je ervaring. Ik zat er ook naar te loeren, staat er nl. eentje te koop in het blauw… maar over blauw gesproken, ik denk dat ik liever blauw heb. :wink:

1 like

De blauwe is inderdaad (ook) erg cool :sunglasses:

19 likes

Wel een ander model… Vond de SPB081J geweldige mooi, maar droeg te groot en lomp persoonlijk… Dus hoop dat hij @Seaman bevalt. Zat deze in de SLA017 case, was het een keeper for life!

2 likes

Jajaja, … :joy: heb hem vanmiddag even gepast bij de Bijenkorf in Amstelveen. Daar veel te duur natuurlijk. Gelijk even doorgelopen naar Hudsons in de hoop daar nog wat koopjes te treffen, maar dat ziet er inmiddels uit als de verregende markt tegen sluitingstijd. Wat een rommeltje. Zonde.

Maar inderdaad, erg cool! Wel op staal graag… :wink:

1 like

Polsie van 20,5. Komt goed. :+1:

1 like

Zelf 19,5 en meet 1,93m maar vond hem toch erg groot dragen tot mijn spijt… Vind bijvoorbeeld de Oris Aquis 43,5mm kleiner dragen dan deze. Maar die plaat en indices :heart_eyes:

1 like

Ja hè. Bezel vind ik er ook mooi bij passen.

1 like