Het grote incoming topic (Deel 2)

In de maak en daarna incoming


15 likes

Incoming op de mat vandaag, 3x Veblenist :ok_hand:t2:

image

12 likes

1 like

Incominggg!
:see_no_evil: En ja hoor wéér een Seiko. :wink:

En waarom niet, geweldige horloges

Seiko SPB081J1


:heart_eyes::heart_eyes:

23 likes

Gaaf horloge man!:heart_eyes::+1:

1 like

Bedankt Peter.
Nu nog ff wachte tot ik thuis ben.
Begin Januari :weary::weary:

1 like

Gaaf!! Erg benieuwd naar je ervaring. Ik zat er ook naar te loeren, staat er nl. eentje te koop in het blauw… maar over blauw gesproken, ik denk dat ik liever blauw heb. :wink:

1 like

De blauwe is inderdaad (ook) erg cool :sunglasses:

19 likes

Wel een ander model… Vond de SPB081J geweldige mooi, maar droeg te groot en lomp persoonlijk… Dus hoop dat hij @Seaman bevalt. Zat deze in de SLA017 case, was het een keeper for life!

2 likes

Jajaja, … :joy: heb hem vanmiddag even gepast bij de Bijenkorf in Amstelveen. Daar veel te duur natuurlijk. Gelijk even doorgelopen naar Hudsons in de hoop daar nog wat koopjes te treffen, maar dat ziet er inmiddels uit als de verregende markt tegen sluitingstijd. Wat een rommeltje. Zonde.

Maar inderdaad, erg cool! Wel op staal graag… :wink:

1 like

Polsie van 20,5. Komt goed. :+1:

1 like

Zelf 19,5 en meet 1,93m maar vond hem toch erg groot dragen tot mijn spijt… Vind bijvoorbeeld de Oris Aquis 43,5mm kleiner dragen dan deze. Maar die plaat en indices :heart_eyes:

1 like

Ja hè. Bezel vind ik er ook mooi bij passen.

1 like

Sinn heeft de 903St vergoed. 100%. Zweeft nu alleen tussen Paypal en m’n bankrekening, op PP niet meer en op de bankr. nog niet… :hushed::sweat_smile:

Incoming cash dus. En wat jeukt die FOIS dan weer… Zal ik toch maar…? Zo’n uitgave doe ik later niet snel nog eens. Ik weet nu (thanks Wannawatch) dat-ie me staat.

7 likes

Vanwaar vergoed? Was er wat mis?

Die blauwe (83) draagt/oogt ook kleiner. Komt volgens mij door de wat smallere inleg. Heb die groene (81) nog niet geprobeerd, maar man oh man … ziet er wel lekker uit ook!

1 like

Zie het Sinn-topic, enkele dagen terug…

Twee wijzers verkeerd geplaatst. Dan heb je een hele slechte aan me.

Netjes! Wel balen dat het zo gelopen is, de 903st vind nl. wel een erg mooi horloge. Maar goed, als zo iets je dwars zit komt 't nooit meer goed en dan is het fijn als ze je je geld teruggeven.

1 like

Aha vervelend. Horloge moest je ook terug sturen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Once seen, cannot be unseen… :grin:

1 like