Dat was helaas wel de voorwaarde ja.
Ze waren zelfs nog zo aardig om een UPS retour-label te sturen; maar dat zou drie dagen duren vanaf hun aankondiging.
Heb de 23 euri porto zelf maar gebeurd, weg is weg.
Dat was helaas wel de voorwaarde ja.
Ze waren zelfs nog zo aardig om een UPS retour-label te sturen; maar dat zou drie dagen duren vanaf hun aankondiging.
Heb de 23 euri porto zelf maar gebeurd, weg is weg.
Ja, die heeft er een, weet ik… De kop er af is altijd prettig, net als de eerste paar krasjes; dan zitten die er vast… 
Ik zou, zeker na de diefstal, tweedehands kopen. Kan je toch ook weer meerdere horloges kopen.
Nieuw (grijs dan wel) is toch ook wel eens leuk. Maar jong pre-owned sta ik zeker voor open.
Deze een tijdje geleden besteld:
Helaas is de levertijd onbekend…
Om de wachtijd te verzachten is deze ook incoming, hopelijk komt tie morgen binnen! 
Beide prachtig.
️
Kost wat moeite, maar nu heb je toch mooi een kartonnen doos laten zien.
‘Mr Invicta boss man’ en dan zit er een Oris kalender in. 



Ah…een kalender.
Ik dacht even dat er Bass Man stond.
Heb de Shift Chronograph van Giorgio Piola besteld. De beste man is al tientallen jaren actief in de Formule 1 wereld, werkt samen met motorsport en brengt technische analyses in en rondom de Formule 1.
In zijn eigen woorden, wilde hij met zijn kennis, een horloge collectie op de markt brengen voor de fans, om de liefde voor de sport weer te geven.
Zelf volg ik het al sinds mijn 5e (ben nu 28), dus vond deze erg leuk.
Foto’s komen van de website van Giorgio Piola.
Geniet van je aanwinst…
Die eerste is echt schitterend! Welk typenummer heeft deze? Geniet ervan alleszins 
SBGW231, inmiddels een aantal reviews met close-ups te zien op de bekende videokanalen.
Thanks!
Die heb ik inderdaad al zien passeren. Werkelijk een pareltje 
