Het grote incoming topic (Deel 2)

Heb wat om naar uit te kijken in 2020…

image

27 likes

Zit jouw kroon wel goed ?

Zat idd losgeschroefd.

Mooie Stephan :+1:

1 like

Thanks.

Deze half januari ophalen


Foto van het internet

53 likes

lekker zo`n vooruitzicht…:grinning:

1 like

:drooling_face:

1 like

En ook die tudor erbij? Pelagos is zo Nice

1 like

Nee het ging om de bandjes, die heb ik incoming.

En deze bijzondere verschijning ook.

index(4)

20 likes

Wow, nieuw?

1 like

Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Mooie wijzerplaat

1 like

Prachtig. Zou m wel willen op staal. Overweeg deze ook nog steeds ergens te scoren.

1 like

Dank je. Vanaf introductie lokte deze al vanaf de plaatjes. Voor de bijl gegaan toen ik deze laatst op de pols zag.

Mooi vooruitzicht :+1:

1 like

Een oudje met een gave wijzerplaat en wijzers

10 likes

Nee een gebruikte full-set

Thanks. Zit een stalen en een rubber band bij, maar vind hem persoonlijk op rubber het mooist. Viel niet mee om er één te vinden, in goede staat voor een redelijke prijs. Ga hem ophalen in Wenen :grin:

5 likes

Weer eens een Hamilton via het forum:

6 likes

En de 3e en laatste incomming:

image

image

image

Als iemand toevallig meer info heeft over EMC dan hoor ik het graag.

9 likes