Heb wat om naar uit te kijken in 2020…

Heb wat om naar uit te kijken in 2020…

Zit jouw kroon wel goed ?
Zat idd losgeschroefd.
Mooie Stephan 
Thanks.
lekker zo`n vooruitzicht…

En ook die tudor erbij? Pelagos is zo Nice
Nee het ging om de bandjes, die heb ik incoming.
En deze bijzondere verschijning ook.

Wow, nieuw?
Prachtig 
Mooie wijzerplaat
Prachtig. Zou m wel willen op staal. Overweeg deze ook nog steeds ergens te scoren.
Dank je. Vanaf introductie lokte deze al vanaf de plaatjes. Voor de bijl gegaan toen ik deze laatst op de pols zag.
Mooi vooruitzicht 
Nee een gebruikte full-set
Thanks. Zit een stalen en een rubber band bij, maar vind hem persoonlijk op rubber het mooist. Viel niet mee om er één te vinden, in goede staat voor een redelijke prijs. Ga hem ophalen in Wenen 
En de 3e en laatste incomming:



Als iemand toevallig meer info heeft over EMC dan hoor ik het graag.