Het grote incoming topic (Deel 2)

Extra info geplaats. :+1:

1 like

Bedankt voor je uitgebreide verhaal! Het horloge is niet mijn stijl maar ik vond het ontzettend interessant om de achtergrond te lezen.

1 like

Elke keer heb ik ergens een beetje spijt dat ik de mijne niet meer heb

1 like

Ja het nieuwe jaar gaat goed beginnen een explorer 1 MK 2 :grin:. Nog even 2 weekjes wachten!

1 like

Dat snap ik, want je krijgt wel heel veel horloge voor dat geld. Ben heel benieuwd in ieder geval.

!

De laatste van dit jaar. Invicta Ocean Ghost Automaat.

Naast de Bulova ook een SKX013 onderweg. Beide 39mm:

8 likes

Als je je telefooncamera even op 4:3 of 16:9 zet komen je foto’s wel goed op het forum te staan. De forumsoftware kan niet overweg met de extreme beeldverhouding van veel moderne telefoons. :wink:

Ahh op die fiets. Ik was al aan het zoeken op het forum voor resoluties. Thanks.

1 like

1 like

40 likes

Verdomd het lukt
:rofl:

1 like

Top Rik!!! Gaaf dat je binnenkort weer kunt genieten van deze ‘verloren’ vriend :ok_hand:

3 likes

Het moment is nog wat ongewis, maar deze, zo wreed, verloren vriend, gaat er komen. Linksom of rechtsom😑

13 likes

Damn straight! :facepunch:

2 likes

That’s the Spirit!

2 likes

Super gaaf Rik en zou deze zwarte wel eens in het echie willen zien tov mijn blauwe. Dit is wat mij betreft wel echt een topper :+1:t2:

Veel draagplezier :muscle:t2:

11 likes

Ik kijk er weer naar uit, met de vorige had ik het idee dicht bij eindstation/grail te zitten. Dit gevoel is gebleven👍

3 likes

Dat gevoel bekruipt mij nu ook na een heleboel omzwervingen (van Rolex tot Tudor) bij de uitgekomen en al weken echt rust !!

Onverwacht en bij toeval eigenlijk maar een perfecte keuze achteraf…

Succes en goed je hier weer actief te zien :muscle:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Had net besloten dat het wel goed is voor dit jaar toen ik bij de juwelier binnenliep.
Hij gaat er mee stoppen en bood deze aan voor een erg verleidelijke prijs.
Het is de stop2go waarbij de secondenwijzer 2 seconden stopt en de minutenwijzer verspringt.
Haal m maandag op. :sunglasses:

2 likes