Extra info geplaats.
Bedankt voor je uitgebreide verhaal! Het horloge is niet mijn stijl maar ik vond het ontzettend interessant om de achtergrond te lezen.
Elke keer heb ik ergens een beetje spijt dat ik de mijne niet meer heb
Ja het nieuwe jaar gaat goed beginnen een explorer 1 MK 2 . Nog even 2 weekjes wachten!
Dat snap ik, want je krijgt wel heel veel horloge voor dat geld. Ben heel benieuwd in ieder geval.
Als je je telefooncamera even op 4:3 of 16:9 zet komen je foto’s wel goed op het forum te staan. De forumsoftware kan niet overweg met de extreme beeldverhouding van veel moderne telefoons.
Ahh op die fiets. Ik was al aan het zoeken op het forum voor resoluties. Thanks.
Verdomd het lukt
Top Rik!!! Gaaf dat je binnenkort weer kunt genieten van deze ‘verloren’ vriend
Het moment is nog wat ongewis, maar deze, zo wreed, verloren vriend, gaat er komen. Linksom of rechtsom😑
Damn straight!
That’s the Spirit!
Super gaaf Rik en zou deze zwarte wel eens in het echie willen zien tov mijn blauwe. Dit is wat mij betreft wel echt een topper
Veel draagplezier
Ik kijk er weer naar uit, met de vorige had ik het idee dicht bij eindstation/grail te zitten. Dit gevoel is gebleven👍
Dat gevoel bekruipt mij nu ook na een heleboel omzwervingen (van Rolex tot Tudor) bij de uitgekomen en al weken echt rust !!
Onverwacht en bij toeval eigenlijk maar een perfecte keuze achteraf…
Succes en goed je hier weer actief te zien