Gisteravond gehad! 





Gaaf. Ik zal maar eerlijk zijn. Je tovert soms toch best mooie Invicta’s tevoorschijn. Zonder jouw passie en Posts had ik er waarschijnlijk nooit van hun bestaan geweten.
Laatste NA van 2019?
Damn, jij was er snel bij vanmorgen! 
Ik kreeg niet eens de kans om @Daffie te verleiden tot een Sinnig ruilavontuurtje. Mooi ding man, deze Tudor BB. Wens je alvast veel draagplezier en tijdens de voorpret van het lange wachten! 
Gast! Oris nummer, 177 … oh wacht @Jurtz was me al voor. 
Ja man heerlijk het is zo’n makkelijke meid. 

Mooi in balans 
Was blij om te zien dat Moser een stalen band heeft uitgebracht voor de Pioneer. Dus deze in de bestelling gedaan:


Wohhh echt heel mooi
wat een combi. Ik zet deze linea recta heeeeeeeeel hoog op de wish list. Die kleur 


Vvv bon gekregen in m’n kerstpakket en meteen verzilverd bij de Bijenkorf aan een Jason Hyde.
Een hommage? Absoluut. Beetje vrouwelijk? Beetje veel. Maar toch vind ik hem leuk. 
Nieuw merk uit Miami. Hoop geneuzel over veganistische bandjes en milieuvriendelijke productie. Ach, wordt een leuke banden swapper voor mij. Ben benieuwd! Zaterdag hopelijk binnen.
Oost, West: thuis best 


Ps dat geldt voor jou ook…mooi om weer even thuis te kunnen zijn met je familie. 













