Het grote incoming topic (Deel 2)

Zit alweer in Doorn…:running_man:‍♂️ :weight_lifting_man:️‍♂️ :man_cartwheeling: home away from home

1 like

Ah…trouwens ik zie het helemaal voor me…Rik :man_cartwheeling: :grin::+1:

1 like

John Lennon zong het al: imagine…:notes:

1 like

Had een actie van jou kunnen zijn😊

Deze, zoals in een ander draadje al gemeld… :relaxed:

Ik ken het origineel van dichtbij (moet even nadenken wie dat ook alweer was hier :thinking:) - en dit lijkt wel een heel erg getrouwe re-make. Voor relatief weinig eigenlijk. Jaar oud, weinig gedragen, nummer 3 van de 1000. :+1:

18 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:.

1 like

Gaaf hoor. Deze lijkt idd heel erg op het origineel zo op het eerste oog, wat alleen maar goed is natuurlijk.

1 like

Ja, de vintage Airman ken je inmiddels ook van binnen- en buiten. Iets met een hacking pin… :raising_hand_man:

Mooie aanwinst :ok_hand:t2:

4 likes

Thx :+1:

1 like

Lekker man. Daar ga je geen spijt van krijgen! :smile: :+1:

1 like

Ik heb een volgouden Constellation Deluxe 2852/2853 op weg… in ware barn find conditie (in tegenstelling tot de betaalde prijs helaas, dat was de volle mep), dus nog wel wat vraagtekens en onzekerheden. Ben benieuwd!

Plaatje ter illustratie.

50 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Gaaf! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Wauw! Geelgoud of rose?

1 like

Geelgoud volgens mij!

2 likes

Heel gaaf Andy. Hopelijk is het een goede! Leuk om straks naast de 2700 te leggen.

2 likes

De cirkel is weer rond voor 2019! Alhoewel je hebt nog 4 dagen hé :rofl:

2 likes

Heb ik het toch weer net aan gered heh. :laughing::see_no_evil:

2 likes

Zal hij lang blijven na geproefd te hebben van de BB’s? :innocent:

1 like

Hmm…:thinking::grinning:

De 65 is en blijft prachtig en daar kan ik van genieten…terwijl ik m’n ogen openhoud voor weer iets nieuws…:wink:

1 like