Wohhh echt heel mooi wat een combi. Ik zet deze linea recta heeeeeeeeel hoog op de wish list. Die kleur
Vvv bon gekregen in m’n kerstpakket en meteen verzilverd bij de Bijenkorf aan een Jason Hyde.
Een hommage? Absoluut. Beetje vrouwelijk? Beetje veel. Maar toch vind ik hem leuk.
Nieuw merk uit Miami. Hoop geneuzel over veganistische bandjes en milieuvriendelijke productie. Ach, wordt een leuke banden swapper voor mij. Ben benieuwd! Zaterdag hopelijk binnen.
Oost, West: thuis best
Ps dat geldt voor jou ook…mooi om weer even thuis te kunnen zijn met je familie.
Zit alweer in Doorn…♂️
️♂️
home away from home
Ah…trouwens ik zie het helemaal voor me…Rik
John Lennon zong het al: imagine…
Had een actie van jou kunnen zijn😊
Deze, zoals in een ander draadje al gemeld…
Ik ken het origineel van dichtbij (moet even nadenken wie dat ook alweer was hier ) - en dit lijkt wel een heel erg getrouwe re-make. Voor relatief weinig eigenlijk. Jaar oud, weinig gedragen, nummer 3 van de 1000.
Gefeliciteerd .
Gaaf hoor. Deze lijkt idd heel erg op het origineel zo op het eerste oog, wat alleen maar goed is natuurlijk.
Ja, de vintage Airman ken je inmiddels ook van binnen- en buiten. Iets met een hacking pin…
Mooie aanwinst
Thx
Lekker man. Daar ga je geen spijt van krijgen!
Ik heb een volgouden Constellation Deluxe 2852/2853 op weg… in ware barn find conditie (in tegenstelling tot de betaalde prijs helaas, dat was de volle mep), dus nog wel wat vraagtekens en onzekerheden. Ben benieuwd!
Plaatje ter illustratie.
Gaaf!