Het grote incoming topic (Deel 2)

:man_facepalming:

9 likes

:man_shrugging:

7 likes

Wohhh echt heel mooi :ok_hand:wat een combi. Ik zet deze linea recta heeeeeeeeel hoog op de wish list. Die kleur :star_struck::crazy_face::yum:

1 like

Een Seiko Alpinist SARB017 is onderweg naar mij…verlaat kerstcadeautje van mijzelf voor mijzelf :wink:

5 likes

Vvv bon gekregen in m’n kerstpakket en meteen verzilverd bij de Bijenkorf aan een Jason Hyde.
Een hommage? Absoluut. Beetje vrouwelijk? Beetje veel. Maar toch vind ik hem leuk. :wink:

Nieuw merk uit Miami. Hoop geneuzel over veganistische bandjes en milieuvriendelijke productie. Ach, wordt een leuke banden swapper voor mij. Ben benieuwd! Zaterdag hopelijk binnen.

7 likes

:rofl: Oost, West: thuis best :+1:

3 likes

:laughing::+1:

Ps dat geldt voor jou ook…mooi om weer even thuis te kunnen zijn met je familie. :ok_hand::ok_hand::facepunch:

1 like

Zit alweer in Doorn…:running_man:‍♂️ :weight_lifting_man:️‍♂️ :man_cartwheeling: home away from home

1 like

Ah…trouwens ik zie het helemaal voor me…Rik :man_cartwheeling: :grin::+1:

1 like

John Lennon zong het al: imagine…:notes:

1 like

Had een actie van jou kunnen zijn😊

Deze, zoals in een ander draadje al gemeld… :relaxed:

Ik ken het origineel van dichtbij (moet even nadenken wie dat ook alweer was hier :thinking:) - en dit lijkt wel een heel erg getrouwe re-make. Voor relatief weinig eigenlijk. Jaar oud, weinig gedragen, nummer 3 van de 1000. :+1:

18 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:.

1 like

Gaaf hoor. Deze lijkt idd heel erg op het origineel zo op het eerste oog, wat alleen maar goed is natuurlijk.

1 like

Ja, de vintage Airman ken je inmiddels ook van binnen- en buiten. Iets met een hacking pin… :raising_hand_man:

Mooie aanwinst :ok_hand:t2:

4 likes

Thx :+1:

1 like

Lekker man. Daar ga je geen spijt van krijgen! :smile: :+1:

1 like

Ik heb een volgouden Constellation Deluxe 2852/2853 op weg… in ware barn find conditie (in tegenstelling tot de betaalde prijs helaas, dat was de volle mep), dus nog wel wat vraagtekens en onzekerheden. Ben benieuwd!

Plaatje ter illustratie.

50 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Gaaf! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like