Opwinden in 1991
Heel mooi af te stellen (scheeps)chrono’s met 8 dagen looptijd!
Toppertje. Veel leuker dan een Ikea-quartz aan de muur.
Die Ikea quartz die mijn dochter in haar kamer heeft is wel een toppertje. 1 aa batterij. Loopt al 2 jaar met zwevende wijzer en belachelijk accuraat
Om precies dezelfde reden heb ik er ook een paar, o.a. op de kamer van mijn zoontje (die het vertikt om erop te kijken overigens). Niks mis mee.
Maar ik verheug me nu al op het getiktok en de manhandling van deze opwinder. Komt met verse service-beurt en is overigens heel makkelijk zelf te finetunen met een hendeltje boven de 12…
Vette combinatie zo!
Ja hè, ben er helemaal verliefd op. Moet nog wel ff wennen aan dat ik een horloge van 4k of 5k wil hebben… maar ik denk dat de mensen hier die al langer met het virus besmet zijn geen idee hebben waar ik me druk over maak
Gaaf!
De eerste keer dat ik zo’n uitgave deed moest ik er ook meerdere nachten over slapen hoor. Dus snap je helemaal!
Gewoon het argument waardevastheid roepen
Btw die DJ voor 4k zou ik indrukwekkend vinden.
Die van strps?
Ja idd. Was die van jou? Van een Tudor Ranger. Kan mij zoiets herinneren.
Klopt! Vreemd genoeg was die 20mm terwijl mijn Ranger 22mm is (zie foto). Vandaar dat hij maar lag te verstoffen. Leuke strap wel
Veel plezier ermee!
Dat is apart… Foutje geweest?
Hey, ik zie jou deze eigenlijk nooit dragen. En gezien de foto, lijkt het me ook een tijdje geleden.
Bevalt hij je niet zo?
Ik heb eens een met de lichte bund strap gedragen. Vond ik wél mooi overigens. Maar ik heb toch liever een Tudor met opgelegde markers.
Ik heb mijn Ranger de afgelopen 2 jaar zeker 3-4 dagen per week gedragen, het is eigenlijk mijn meest gedragen horloge. Echt een mooi en understated stuk! De diameter is 41mm dus aan de grote kant, maar voor mij is ie perfect zo met zn geborstelde kast en matte wijzerplaat, trekt niet teveel aandacht. Ik post alleen te weinig wristshots blijkbaar
Hij ligt nu bij de AD overigens, terug van full service bij Tudor (opwinden ging niet helemaal goed en 5j oud). Ik gooi 'm mogelijks wel in de verkoop omdat het eens tijd wordt voor iets anders
AH, ja dat is inderdaad wel veel. En zegt ook iets over hoe leuk hij kennelijk is. In het echt is hij ook veel leuker dan op foto’s.
Zou wat mij betreft inderdaad vaker langs mogen komen!
Ik zal er werk van maken het is inderdaad een typisch horloge die niet tot zijn recht komt op een foto. Nu met de Speedy wordt het wel moeilijk concurreren.