Het grote incoming topic (Deel 2)

en gewoon houden :+1:

1 like

Deze om 2020 in stijl te beginnen. :ok_hand:

61 likes

Lekker man! :heart_eyes:

Komt 'ie vandaag binnen? Laatste dag van het jaar ook gewoon, …wat zijn jouw goede voornemens voor het komende jaar: Willen we meer of minder flipperen? :rofl: :joy:

3 likes

De verwachting is eind deze week afspreken met Tom voor de overdracht. :+1:

Goede voornemens doe ik niet aan…maar minder flipperen is wel een wens. :sunglasses::joy:

6 likes

We leggen 'm even vast voor het nageslacht! :wink:

4 likes

Lekker, David! Dat is een leuke.

1 like

Dank man! :+1:

1 like

Wat betekent flipperen?

2 likes

Ja @junior leg eens uit man…wat is dat voor een vreemde term?! :thinking::sunglasses:

5 likes

Mooi hoor David! Een leuk horloge voor de maand januari…:sunglasses:

1 like

:rofl: :joy: …ik heb eigenlijk geen idee. Ik hoor het altijd in één zin met jouw naam. Net als “een @Daffie doen!”, is ûh een horloge (terug)kopen die je al een paar keer gehad lijkt te hebben. Heb ik dit jaar ook gedaan! Was een Sinnvolle ervaring. :wink:

Kopen, verkopen … onrust, voorpret, verkopen, nee toch kopen, hoge omloopsnelheid, onrust, mooi, ook mooi, kopen nee verkopen etc. :sunglasses:

5 likes

@Tonnieb :point_up: zoiets dus :joy:

2 likes

Super aankoop! Gefeliciteerd!

1 like

Thx Tom! :+1::sunglasses:

1 like

Ok… Ik begrijp…:grinning:

2 likes

Heel lekker hoor, toevallig afgelopen zaterdag om gehad in de winkel. Super afwerking :ok_hand:

3 likes

:ok_hand: Cool…ben erg benieuwd!

1 like

Wauw! Ik zag deze toevallig afgelopen week in de etalage in Haarlem… Prachtig horloge :ok_hand:, ben benieuwd naar je bevindingen :+1::+1::+1:

1 like

Thx Robin! Ik zal m’n bevindingen uiteraard hier delen…:grinning:

3 likes

Toppertje David. Je was mij en vast een flink aantal anderen voor haha. Geniet ervan in t nieuwe jaar :+1:

2 likes