Het grote incoming topic (Deel 2)

Niet perse, als ik gemakkelijk de juiste bracelet kon vinden, was de Date niet weg gegaan. Hoe graag ik ook wil, ik draag niet graag leer op een horloge.

4 likes

Een goed begin is het halve werk :+1::star_struck:

30 likes

Gaaf! Ben benieuwd na de renovatie!

1 like

Deze staat verkeerd. Was bedoeld voor “wat draag je vandaag”. Ik heb hem nog niet zo heel lang, maar hij is niet letterlijk incoming.

Toch staat ie niet verkeerd…

2 likes


Nog 1 @domega moet ik mij eens gaan inspannen voor een paar parts voor jouw 150m?

Check deze wijzers :heart_eyes:

3 likes

Prachtig :ok_hand::+1:

1 like

Gefeliciteerd alvast met deze beauty :ok_hand:

1 like

Da’s wel heel bizar - moest daar direct aan denken toen ik die andere Seven star van je zag - eindelijk weer eens een Japannertje lekker gehavend :yum:. Tja die C duiker van mij ligt inderdaad maar te liggen, jammer genoeg
Wel een Seiko 6309 van me door Aad op geknapt, en ergens anders is een oude Pulsar duiker via een alternatief voor het nml glaasje gerehabiliteerd. Maar mijn beide Citizen duikers geprobeerd bij een Citizen dealer en uiteindelijk opgegeven :grimacing:

Ik wil graag helpen. Ik weet inmiddels een hoop. Uurwerk kan ik helaas niets mee. :sweat_smile::disappointed_relieved:

Onderdelen zijn schaars en ook niet goedkoop.:roll_eyes:

i-img600x450-1572394985zzycdz1598109

Net afgelopen week gekocht. Duurste raam ever voor me.

2 likes

Deze zat mij al een tijd aan te staren en nu maar eens de knoop doorgehakt.

15 likes

@domega sorry vergeten te taggen.

Zie het oorspronkelijke bericht :sweat_smile: 2 hier boven.

1 like

T moet heel raar lopen of er komt toch een GS bij volgende week :sunglasses:

3 likes

Een GS? Welke dan? :slight_smile:

Mijn voornemen om dit jaar één horloge te kopen heb ik gisteren al verwezenlijkt. Deze Orient (RA-AA0008B) gaat morgen binnenkomen… :slightly_smiling_face:

RA-AA0008B-a_1_1

8 likes

Nieuw bandje voor op de Zenith: Molequin Nubuck Granite

14 likes

Dat is een mooi horloge…:grinning:

De rest van het jaar maar van genieten dan…:grinning:

Vroeger ja… Nu verwateren de schaalverdelingen tot iets wazigs als ik probeer te focussen :face_with_monocle:

1 like

Brilletje nodig…:wink:

2 likes

Een leesboekkie omdat er nog altijd wel wat te leren valt over mijn NA, … denk ik. :sunglasses:

En anders gewoon plaatjes kijken! :rofl:

4 likes