Het grote incoming topic (Deel 2)

Bedankt voor je toffe aanbod @Abel -helaas bij beide Citizen duikers is het uurwerk een probleem…:relieved:
Dus dat begint al niet echt juichend. De quartz schijnt te repareren maar net zo duur als werkje vervangen. Bij de oude heb ik het idee dat niemand daar aan wil beginnen, beetje erg gehavend. :grimacing::grimacing:
Voor deze Pulsar viel een alternatief glaasje nog best mee, en de bezelschade - och :relieved::yum:

1 like

Waarschijnlijk deze

20 likes

ik had me voorgenomen om voorlopig niets meer te kopen. En dat lukte heel aardig. Maar ach, het vleesch en de geest zijn zwak. Dus deze gaat hard binnenkomen. Morgen of overmorgen! :smiley: Een mooi groen snoepje. :dancer:t3:
(Wat ik eerst niet wist is dat naast de verruimde gangreserve, saffierglas en de getweekte wijzerplaat/wijzers nu de endlink geheel overeenkomt met de band. En dat is bij generatie 2 niet het geval.)

21 likes

Deze is niet te versmaeden. Ik geniet er nog elke dag van. :star_struck:

1 like

Ai! Fijn hoor! :heart_eyes:

1 like

Op de valreep nog in het oude jaar ontvangen.

12 likes

Als ze op mijn 903St nou de wijzers goed hadden geplaatst, had ik 'm ook nog. :expressionless::confused:

Lekker druk! :grin::+1:

Keuzes… !

1 like

Met die gedachte had Alfa Romeo al jaren niet bestaan. Soms zit perfectie in imperfectie. Zo zit dat ook met gezichten, asymmetrisch is mooier dan symmetrisch.
Of je vraagt gewoon een nieuwe versie :wink:

1 like

Eerst nog maar eens passen. T blijft een hoop ekki voor een quartz. Maar dat blauw en die afwerking. GS blijft een bijzonder merk. :ok_hand:

1 like

Nog wat foto’s aub in gs only aub om me nog meer te overtuigen? :innocent::crazy_face:

1 like

Je gebeden zijn verhoord. :wink:

1 like

Seiko Sportura Diver Kinetic. SKA791P1.
Vandaag binnengekomen met 2 extra rubberen bandjes. Mooie blauwe accenten

Ik bedoel de SKA561P1

wow erg mooi, welk model is dit?

1 like

@Eddio model van @Anacharsis
:arrow_down:

:raised_hands:

4 likes

Tof zeg :ok_hand:

thanks… mooi horloge maar een beste prijs zeg. Kan nog niet wennen aan die nieuwe prijzen.

2 likes