Het grote incoming topic (Deel 2)

@HanDavinci wil je weer even dat gifje sturen met je vintage Rolex onder de kraan? Ik zal hier wel alvast tevreden zitten :innocent:

1 like

Ik heb een 600m vintage seiko met allemaal nieuwe pakkingen en waar ik dus waarschijnlijk mee naar de bodem van de Noordzee kan duiken. Maar heel slim vind ik het allemaal niet mocht er toch wat fout gaan namelijk.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Maar dit is een 80’s Rolex. Op wat praktische dingen zoals SEL en gangreserve zijn ze net zo degelijk gebouwd als eentje uit 2002.

Dus ja, het is vintage, maar geen ‘vintage met handleiding’.

9 likes

Mooi buurman! Kom hem snel ff in het echt bewonderen! :+1:

1 like

Ik wist het verhaal achter deze BOLDR niet, wordt interessanter!
Het design is Astrochimp van de graffiti artiest Freakyfir.
Limited uitvoering waarover ik nog meer aan het lezen ben:

5 likes

Keegan Allen schijnt het zelfs nog met zijn vintage subs te doen. Zou ik overigens ook niet riskeren als ik jou was. Deze Glycine komt alleen uit 2018 en als ze echt zo trouw wilden zijn aan het vintage gevoel hadden ze er ook een datumpuist op moeten gooien. Een beetje WR had ik iig gewaardeerd.

1 like

De pakketjes uit Frankrijk (ponyquartz voor dochter) en Duitsland (seiko duikert voor mij) kruipen dichterbij. Denk dat die uit Frankrijk het eerst komt. :neutral_face:

Edit: ergens op de oceaan drijven ook nog wat NATO’s naar Nederland toe.

Hij is binnen!

32 likes

Wrist shot!!!

1 like

ik ben blij :sunglasses:

16 likes

De tranen van geluk blokkeren je zicht?. Man wat een wazige foto :smile:

1 like

Ik maak nog wel een keer een collage, kan je x10 genieten :wink:

Edit: ik heb nog een pocketshot in de aanbieding :kissing_heart:

10 likes

Die nato te smal?

Mis mijn ex-airman nog wel een beetje…

2 likes

Zekers, soms vind ik een te smal bandje op een toolwatch beter staan dan een passende.

Jij had er eentje met gouden rand toch?

Yes. Dit is mijn ex-glycine. een echte forumslet. nu van @Blauwbeer als hij hem nog heeft.

Prachtig ding. Vond m uiteindelijk iets te druk… de staal/zwarte purist versie bevalt me beter.

4 likes

Heb hem nog.:slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd met de monster.

1 like

Deze komt eraan komende week, eerste keer Certina voor mij, dus ben erg benieuwd.

11 likes

Mijn eerste aankoop via chrono24

https://www.boumanonline.nl/media/catalog/product/cache/1/image/2000x2000/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/c/0/c032.851.11.057.02_sld/www.boumanonline.nl-Certina-C0328511105702-BoumanOnline-31.jpg

Mooi horloge, duidelijk geïnspireerd op de Omega AT Golf, maar prettiger geprijsd.

20 likes