Het grote incoming topic (Deel 2)

Mooi, dat groene accent!

1 like

Mooi Nederlands product met een merkmaker die hier actief is. Ik ben erg benieuwd, nog nooit in het echt gezien.

https://www.brunmontagne.com/wp-content/uploads/2019/12/73424579_185229495946530_7839089684016856528_n.jpg

11 likes

Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en via ebay een Seiko SNXS79 besteld. Ik zag die op youtube en was toch wel verkocht.
Gelukkig eentje kunnen vinden in de UK (zo vlak voor de Brexit kan die nog net zonder zorgen per post verstuurd worden zonder invoergezeik en dergelijke).

De stalen band is echt heel lelijk maar had een mooi plaatje gevonden op het interweb:

dus ik ga ook even een nieuwe band (of 2) erbij bestellen bij Ko. Deze blauwe en eentje in donkergrijs.

11 likes

Toevallig gisteren deze vastgehouden op de Rikketik. Heel fraai, andere uitvoeringen trouwens ook.

2 likes


Besteld!

29 likes

Wow, dat zou en droom-incoming zijn :slight_smile:

Ben er dan ook erg blij mee! Tenminste, het idee… Moet nog even een maand geduld hebben.

Dat is killing, wordt en lange maand :frowning:

Lekker! Welke? De plastic of saffieren uitvoering?

Sow. :see_no_evil: … zijn ze niet meer op voorraad of heb je ergens een extra aantrekkelijk koopje gescoord?

Mijn reactie was een reactie op de bestelde speedmaster van @CvK :slight_smile: , ik denk niet dat de mijne een maand onderweg is, maar ik laat me graag verrassen :slight_smile: .

1 like

Oh, ja ik zie het… nou @CvK. Bovenstaande vragen zijn voor jou bedoeld. :wink:

Het is nog vroeg, ahum.

Ben voor de versie met Hesalite gegaan. Was een mooie deal via Van Willigen!
Levertijd was het probleem niet. Er stond er op de website nog een beschikbaar maar dat is volgens mij altijd zo. Ben over een maand pas weer (even) terug in NL. Geduld is helaas niet mijn sterkste kant, wel mooi de tijd om wat straps te scoren.

3 likes

Op de website staat op voorraad, en ik dus een belletje gedaan.
Welk horloge? die, met die stalen kast met rubberband. Ok, reserveren.
Wanneer? Ik kom dinsdag.

…wat is wachten dan een leuke bezigheid. Morgen is het O day.
Ik ben benieuwd, want ik smelt van de foto’s van dat horloge. SMP300.

1 like

Staat denk ik wel top op de Skwale.

6 likes

Hmm, zo gaat het vlot. Na de Brunmontagne is vandaag de tweede NA van 2020 besteld. Wordt deze week verstuurd vanuit La France.

22 likes

Mooie Nato.
En een gave Dark Side :heart_eyes:
Die mis ik soms nog wel… :thinking:

4 likes

MN, beste @Bauhaus …een MN.
En die DSOTM is de enige gave Speedy wat mij betreft. In hoeverre een Speedy gaaf kan zijn, uiteraard 🤷

1 like

Hmmmm… misschien op de MSAR.
Hoewel de strap racing inspired is…

1 like

Nog altijd waiting is niet mijn sterkste punt.

#hopelijk eind deze week

13 likes

Hoera… mail van de postmeneer. Morgenavond komt de great blue hole…

Ik gok dat deze ook een pin collar constructie heeft?

image

8 likes