Het grote incoming topic (Deel 2)

Dat doet me niet zoveel. Marketing gelul. De Swick strap had gewoon een ouwelullenpatroon maar was zogenaamd geïnspireerd op de Raiding squads van de US Navy. Makes no sense.

Die zal prima staan op de Marathon.

Jep, klopt

Leuk man, vooral als je tapijt hebt! :rofl:

Uur aan het zoeken geweest naar twee collartjes. :see_no_evil:

Had ik zaterdag moeten weten! Net een nieuwe MN ‘Vintage’ besteld voor mijn Speedy, deze zwarte was ook wel aardig geweest denk ik.

Dat gelukkig niet. Maar vorige keer werkte mijn sateprikker methode buitengewoon goed. Nu maar hopen dat ik nog weet hoe die ging.

1 like

Oefff … diamond in the dust :ok_hand:t2:

Heel mooi

1 like

Helaas bericht gehad, dat de groene versie niet op voorraad was. Maar direct doorgepakt, dan maar de zwarte. Heb m’n zinnen al op deze klok gezet, dus komen zal ie er!

1 like

36 likes

Ook even bij van Willigen langsgeweest ? :stuck_out_tongue_winking_eye: mooi man !

1 like

Nog wachten op de levering… maar deze wilde ik al langere tijd, even wachten kan dan nog wel :sweat_smile:

3 likes

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

Had al snel een gemiste oproep met aansluitend het bericht dat het horloge niet direct opgehaald kon worden:

“Wij hebben ze al in bestelling staan en de verwachting is dat deze met 2 weken geleverd zullen worden”.

Later alsnog keurig te woord gestaan. Ik denk dat er flink wat horloges zijn verkocht!

1 like

Kon het toch niet laten.

Lange tijd uitgesteld vanwegen veel te groot op basis van de specs. In de vakantie even vlug bij de lokale juwlier hem toch even wezen passen. Ik weet namelijk dat ik anders spijd zou gaan hebben dat ik hem nooit had gepast. En ik had verwacht hard lachend de winkel weer uit te lopen met hoe groot hij zou vallen. Maar dat viel best mee in die zin dat hij best comfortabel zat. Alleen de verkoopster was zo chagrijnig dat ik het bij heel even passen heb gelaten.

Nu via internet besteld. Dus kan ik lekker op mijn gemak thuis passen met 30 dagen retour beleid.

1 like

Er hebben drie exemplaren het nest verlaten waardoor ik nu een beperkte verzameling heb. een echte klatser staat nog niet op de lijst maar ik wilde wel graag iets lekkers voor de zomer hebben. Het is een promaster geworden in een versie die ik nog nooit heb gehad. Pepsi. Nieuwe uitvoering van een iconisch horloge. En geen Seiko gelukkig. :kissing: De simple glidelock is ook fijn voor de zomerse maanden.

6 likes

SKX013 incoming van @Batossai , benieuwd hoe de kleine SKX draagt

9 likes

Heel klein :smile: Als je de grote gewend bent haha.

Hopelijk is het een goed maatje voor je.

2 likes

Incoming:

40 likes

Ja 10% is gelukt ja?

1 like

Wij hebben met @WatchWalker afgesproken dat we daar geen uitspraken over gaan doen.
En eeh, bedankt voor je felicitatie @ElChueco :+1:

5 likes

Haha.

Sorry, gefeliciteerd.

De vorige keer dat ik zeit wat ik van de st1 vindt, werd dat niet gewaardeerd.

2 likes

Jij mag zeggen wat je wil Wendy Wansmaak.

3 likes