Het grote incoming topic (Deel 2)

Ja denk ook wel leuke band voor relatief weinig. Ben benieuwd! :yum:

1 like

Niceeee van harte @Rubennnv :call_me_hand::call_me_hand:

1 like

Thanks @Cedric @Just_Date !
Met wat geluk vrijdag :grinning:

2 likes

Voor de eerste keer een (ietwat gemodde) Rus…

5 likes

Alstu… :+1::grinning:







16 likes

nu met foto… dus iets minder blind. Als ik terug ben van vakantie maar eens nader bekijken hoeveel AM het bevat, tenminste ga ik vanuit…

6 likes

Whoop! De trekker overgehaald! Wilde er eigenlijk niet aan, want heb hem als eens gehad en ook nog goedkoper verkocht, maar vind het gewoon een topper voor betrekkelijk weinig geld, in vergelijking met andere Zwitserse merken.

Waar heb ik het over? Een NOS Seiko Sla017 ;-))

image

Dit was mijn vorige:

19 likes

Heel cool!! Is dit een vroeger model, of zo? Aangezien het een Kontiki is en geen Kontiki 20 zoals je andere.

1 like

Klopt, ja. Moet 1961/62 zijn volgens onze Kontiki expert @harmenw

Heel mooi klokje, 34,5mm alleen, weet nog niet of het iets voor mij is om deze reden. :thinking:

2 likes

Ik begrijp het, 34mm is wat mij betreft een fijne maat maar het zal even afwachten zijn hoe dit beestje om de pols valt. Heb je er een bracelet bij?

1 like

Had nog een extra GF band liggen, maar past helaas niet.
Ga nog even kijken wat ik er mee ga doen. Ik vind, in tegenstelling tot de constellation, deze wel te klein vallen namelijk.

Zit sowieso een beetje te malen sinds de aankoop van de Speedy wat ik wel en niet wil houden :disappointed_relieved:

1 like

Oh, hij is al binnen? Da’s een snelle koerier na 6 uur :sunglasses:
Ik kan het me wel voorstellen vanwege de dikkere bezel ja.

Haha. Als je die andere Kontiki wegdoet dan heb ik misschien interesse. Er is namelijk echt geen fatsoenlijke Tudor te vinden.

1 like

De Arrowhead mag je overnemen voor mijn inkoopprijs als je wilt, de 37mm twijfel ik nog heel erg over, moet ik nog even laten bezinken :sweat_smile:

Ik heb 'm al eerder gekocht, die foto van 6u geleden is mijn foto inderdaad.

1 like

Deze beuker incomming!!

En aangezien ik fan ben van rubber, gelijk de rubberen strap er bij geregeld. Met dank aan @Triplock!

12 likes

Gefeliciteerd! Dus toch doorgegaan! Gaaf man :ok_hand:

1 like

Al een poos erg benieuwd naar een horloge van Halios. De Laguna was eigenlijk een van de eerste horloges waar ik fan van was aan het begin van deze hobby. Maar nu deze Seaforth overgenomen van @Vinbiz 🥳
image

17 likes

Lekkere zomer beater onderweg, nooit gedacht dat ik deze ooit ook maar zou overwegen :exploding_head:


#zinin

21 likes

:joy::joy::joy::joy:
Je hebt het gewoon gedaan. Nice :+1::+1:

Wat zal @W.E blij zijn met die dagaanduiding.

2 likes

Bam! Het was even sleutelen maar hij zit om de pols :sunglasses::grin:

14 likes

Hij gaat je verrassen, draagt heerlijk licht.

Als vervanger ga ik een Casio proberen.
355ca36d645f35f5f69a6131673e607179b2d15e_1_666x500

9 likes