Het grote incoming topic (Deel 2)

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

image

Gefeliciteerd Mas, veel plezier met jouw aanstaande aanwinst en bedankt voor de aanvulling aan mijn verzameling. :hugs::hugs::relaxed:

2 likes

Bijna therapeutisch :grin::grin:

1 like
2 likes

Wauw, wat een geval is dat? Zal niet lekker licht zijn :joy::joy:

1 like

Heeft mij vanaf introductie aangetrokken, nu maar eens proberen.

Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik moet hem eens hebben gehad.

1 like

Heerlijk beiden! :ok_hand::+1:

1 like

Kan altijd even binnenwippen volgende week :+1:t2:.

1 like

En binnen; heel erg blij mee :star_struck:

25 likes

Heel mooi exemplaar Ruben. Enjoy!

1 like

Mooi hoor, zeker met de ‘slanke’ lugs. Gefeliciteerd!

1 like

volgende maand mijn eerste horloges kopen. Nog enige twijfel over de horloges want… wat is er toch veel keuze :sweat_smile: maar toch wel 99% zeker dat deze het worden!

en

23 likes

Mijn ex! Blijft een leuk horloge!

1 like

Al een poos op de longlist en nu toch tegenaan gelopen. Zin in! :facepunch:t2:


26 likes

Dat vermoeden had ik al :smile:
Ja ik vind dat blauw ook een erg mooie kleur…weer es wat anders :grin:

Heel erg gave Doxa trouwens Sven :ok_hand:t2:

2 likes

Heel erg gaaf Sven…van harte :ok_hand:

1 like

Heerlijk zomers ding :ok_hand:

1 like

Is dit de klatser waar je het over had? :dark_sunglasses:

Zou kunnen … ik heb het wel regelmatig over klatsers … :joy:

3 likes

Mocht het niets zijn kunnen we ruilen met de Golf :innocent:

1 like

Wilde foto’s gaan maken vandaag, maar in het zwembad zitten met de laptop was toch een beter plan. Hierdoor wel een oude Omega niet kunnen weerstaan, dus beter was ik foto’s gaan maken want op deze manier creëer ik enkel nog meer werk voor mezelf.
Idd,… een beetje medelijden zou op zijn plaats zijn. :wink:

2 likes