De Tudor modellen zijn erg waardevast dus heb ik geen cent verlies op geleden. Andere merken (veelal in lagere prijsklasse) pak je wel eens iets van verlies…en dan hebben we het over tientjes. Hoort bij de hobby in mijn ogen/beleving.
Heerlijk om deze weer om de pols te hebben…ik heb toch een speciale band met Damasko.
Ik ben al een geruime tijd aan het zoeken naar een ‘zomers’ horloge met een behoorlijk lijstje eisen. Blauw, geen datum, applied indices, mooie brushing/afwerking, sun burst, tussen de 36 en 39mm, geschroefde kroon, curved lugs, maximaal 12mm of dunner, minimaal 100 mtr waterproof, saffier glas, mag een vintage look hebben, staal of rubber. Met een speciaal uurwerk ben ik bereid premium te betalen anders onder de €1000.
Lang verhaal kort (mand). Het is deze geworden, hopelijk valt de lengte van de lugs en de dikte niet tegen.
Grazie! Klopt ja, al een tijdje. Wel doen, niet doen, wel doen, niet doen…
Knoop doorgehakt en ga 'm eens proberen. Roep al een jaar dat ik een horloge met geïntegreerde band wil.
Thnx! Via iemand van HF die 'm bij de Bijenkorf heeft gekocht. Kop is er dus af, had het anders niet gedaan.