Het grote incoming topic (Deel 2)

Formaatje past mij wat beter. Ik zat ook eeuwen te twijfelen tussen Stowa/Sinn/Damasko, is uiteindelijk Sinn geworden maar de rest komt nog wel :sunglasses:

1 like

Dat geloof ik! :ok_hand:

1 like

Ik ben al een geruime tijd aan het zoeken naar een ‘zomers’ horloge met een behoorlijk lijstje eisen. Blauw, geen datum, applied indices, mooie brushing/afwerking, sun burst, tussen de 36 en 39mm, geschroefde kroon, curved lugs, maximaal 12mm of dunner, minimaal 100 mtr waterproof, saffier glas, mag een vintage look hebben, staal of rubber. Met een speciaal uurwerk ben ik bereid premium te betalen anders onder de €1000.

Lang verhaal kort (mand). Het is deze geworden, hopelijk valt de lengte van de lugs en de dikte niet tegen.

16 likes

Incoming :sunglasses:
Eens proberen tot ik een mint OQ heb gevonden.

39 likes

Nice! :ok_hand: Stond al even op je wishlist dacht ik?

Prachtig :ok_hand:t2: Moet je er op wachten of heb je er al 1 gescoord in Nederland in een winkel !?

Grazie! Klopt ja, al een tijdje. Wel doen, niet doen, wel doen, niet doen…
Knoop doorgehakt en ga 'm eens proberen. Roep al een jaar dat ik een horloge met geïntegreerde band wil.

Thnx! Via iemand van HF die 'm bij de Bijenkorf heeft gekocht. Kop is er dus af, had het anders niet gedaan.

5 likes

e02c0365f26763b6fb385595271545cf0e29f463_1_375x500

Incoming! :heart_eyes:

9 likes

Ben benieuwd naar je bevindingen! :slight_smile:

4 likes

Prima :smile:

Ik ook!

4 likes

Mooie foto :+1:t2:

Wilhelm a.k.a. mr. Fancypants :sunglasses:

41 likes

Puik. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en je foto’s!

1 like

Thnx, heb ‘m al binnen.

6 likes

Wat een prachtige wijzerplaat!

1 like

Op Zalando lounge is nu een sale van Ralph Lauren. Daar hebben ze toevallig ook een model met een geïntegreerde band. Die ML van jou is natuurlijk kwalitatief en qua looks veel beter. Opzicht is dit horloge ook niet verkeerd:

Heb ‘m niet incomming btw. Gedeeld omdat er zoveel positieve reacties waren over de ML. :+1:t3:

3 likes

Dit is toch een ander merk. Horloges van Ralph Lauren hebben toch wel een iets ander prijskaartje :sweat_smile:.
Wel een geinig horloge, al had het logo weggelaten mogen worden.

1 like

Ja bedoelde het niet als vergelijking hoor. Absoluut niet. Meer gewoon dat ik het opzicht wel leuk vind dat Ralp Lauren ook zo een type horloge heeft uitgebracht.

1 like

Skjoezme?

2 likes

Ja why not? Als er Rolex op stond zou iedereen er meteen een bestellen. :joy::joy:

1 like