Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik hou alleen van grapjes als ik ze zelf maak.

6 likes

Ik heb het door. Ik krijg alleen maar grappen en commentaar op de 18046.

Mentale weerbaarheid chef. :chart_with_upwards_trend:

7 likes

Pfff! Na al dat geweld wil ik ook een horloge met geïntegreerde band!
Ik heb geen geld voor een Royal Oak of Nautilus (al vind ik die laatste wel echt heel gaaf).

Ik vind een Zenith Defy of IWC Ingenieur heel mooie alternatieven, maar de ML die @Watch2Morrow nu heeft vind ik oprecht mooi! En waarschijnlijk een stuk voordeliger! Dus als horloge om het eens “te proberen” waarschijnlijk verstandiger. Lastig lastig…

2 likes

Wat is dat?:sweat_smile:

update: Han zijn nieuwe Rolex blijkbaar :sweat_smile:

Foeyonghai met Bami

10 likes

Vet!

Ik heb er even over nagedacht om er ook eentje te kopen maar heb een blauwe DD gekocht.

Grapje he @Watch2Morrow hey he joh.
Maar niet om het een of en het ander. Jij komt ook een heel eind wanneer je alle klokjes in het blauw stopt…

Ik heb er ook maar 1…
Heet ook geen @HanDavinci ofzo :kissing:

8 likes

Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij met mijn glimmende wijvending en als @Watch2Morrow blij is met die wannabe APRO is het goed, toch?

I regret nothing :sunglasses:.

Gegroet!

8 likes

Whaha :joy:, trueee!

1 like

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::fire::fire::fire:

1 like

Geweldig, ik heb er vorig jaar ook al eens naar geloerd :sunglasses:

1 like

Toch even een vraag over deze. No offence, maar omdat ie, laten we zeggen, nogal bijzonder en anders is, heeft dat nog gevolgen voor de aankoop en mogelijke verkoop prijs? Of maakt dat gezien het merklogo niets uit in dit geval?

1 like

Snap ik helemaal. Samen met de Zenith Chrono zijn dit 2 van de 3 horloges van mijn grail-top 3. Wat een merk, wat een horloge :ok_hand:

1 like

Nouja, het gevolg na de aankoop was dat ik me echt een baller ging voelen.

Maar wat is je vraag? Of ik deze makkelijk kwijt kan?
Ik denk het wel, maar niet op HF. :joy:

2 likes

Jazeker. Ben er net zo blij mee als jij met je Sub wannabe Squale en je DD wannabe Bulova.

Even je “ik doe mijn best om het op een Rolex te laten lijken” Seiko modjes daar gelaten.

Er is overigens ook een verschil tussen:

• ik heb er het geld niet voor
  • ik heb er het geld niet voor over

Wil ik 15-20k uitgeven voor een APRO? Not yet.

Digitale high five en door met ons leven?

4 likes

SBGA375G. :blush: :see_no_evil: De afwerking is out of this world… Niet normaal… :heart_eyes:

En zonder filter:

Morgen een betere foto, promise! :blush:

Ik heb alvast maar een intakegesprek ingepland met een psycholoog… :grimacing:

34 likes

Held!!! Prachtig!

2 likes

Well done Sir! :ok_hand:

1 like

Lekker man enne omdat je je droomhorloge ervoor hebt laten liggen, hou je nog iets om over te dromen. Hoewel, als ik zo’n Seiko zou hebben zou het dromen mij wel vergaan… :wink: mooi!

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Dankjewel man! :blush: Probleem is alleen dat de Defy niet in de buurt komt van de GS qua afwerking. Sterker nog, de Defy mag niet eens in de schaduw staan van wat de Japanners hier hebben neergezet. Het is echt unreal, the mate van pure perfectie. Bizar! :blush: :+1:

5 likes

Je verkiest dit boven die Zenith? :neutral_face:

Koop de Zenith en haal er een Sarb naast. Op deze GS ben jij als flipperaar zo uitgekeken.

10 likes