Het grote incoming topic (Deel 2)

Je maakt een grapje, hoop ik? Houd de Defy even naast deze GS, je schrikt je kapot. Die Defy leek wel een Seiko 5 naast dit kunstwerk. Ik heb de Defy bijna gelijk teruggegeven aan de beste man. :grimacing:

3 likes

Een horloge is beleving.
Ik vind de GS mega simpel ogend. De afwerking is misschien mooi, maar ik zou hem snel zat zijn.

2 likes

Ik weet honderd procent zeker dat jij deze GS nooit in het echt hebt gezien, vast gehouden hebt en om de pols hebt gehad. Anders wist je wel beter. :wink: Stap binnenkort even een Grand Seiko AD binnen en ga deze bekijken. Echt doen. :+1: :ok_hand: Je zult versteld staan. Gegarandeerd.

1 like

FTFY :innocent:

Vind ik knap :laughing: Heb meerdere GS vastgehad in de winkel en tevens in bezit gehad.

Ik word hier toch blijer van

Maar blijft een persoonlijke smaak natuurlijk.

14 likes

Dan koop je toch een Defy? :wink: Vergelijk hem alleen niet met een Grand Seiko Spring Drive, want dan kun je waarschijnlijk niet meer van je Zenith genieten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Deze zou ik zelf ook verkiezen boven de GS. Smaak inderdaad.

Waarom zo zuur?

Als we alles moeten kopen over waar we ouwehoeren op dit forum, dan moet ik een extra hypotheek nemen.

Maar goed, ik zal niet meer inhoudelijk op jouw post reageren :+1:

Merk is ook onderdeel van de beleving, maar niet doorslaggevend. Met mijn Rolex, Tag heuer en notabene een Chronoswiss bewandel ik mijn eigen pad.

2 likes

Welke psychiater gaat dit nog proberen te genezen… too late…

Proficiat met de NA, maar had toch liever de defy gezien. Dan kon ik die binnen een paar maanden overnemen. Staat bij mij ook als (een van de ) volgende op de lijst.

Ik vind de Maurice Lacroix ook mooi behalve die blinkende delen op de bezel. Dit heb ik ook op mijn aquaracer en dit krast al door ernaar te kijken

1 like

Relax, ik ben niet boos op je, Robert. :blush: Het was niet m’n bedoeling om “zuur” over te komen. :+1: Mijn beleving was dat de GS “on another level” is t.o.v. de Defy.

Jammer dat er zo weinig licht is. Morgen ga ik lekker foto’s in daglicht spammen! :smile:

7 likes

Hahaha, dankjewel Kristof! :smile: Ik heb wel een Monaco voor je in de aanbieding! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geloof me, ik heb er even over nagedacht maar op mijn kleine polsen staat die niet.

1 like

Ik kan me herinneren dat wij dezelfde polsmaat hebben?

Lekker man!

@Jur , tijd voor een GS only subforum in de kleur snowflake :+1:

1 like

Thanks Dennis! :sunglasses: Inderdaad, die categorie moet er zeker komen! :ok_hand:

1 like

Kijk eens aan, meteen de mooiste kastvorm genomen.

1 like

Ik dacht dat die van mij (mijn pols) iets dunner was. Ik heb toen jouw seiko geprobeerd en daar was nog heel wat marge op de band :grin:

Ps praat me nu geen monaco aan. Ik ben wel nog te genezen (denk ik)

2 likes

Vierkant kast op een kleine pols is een no go.
Dat ziet er niet uit. Met mijn 17cm pols was het geen gezicht.

Incomming :grin:
Polish_20200202_200508453

17 likes

Van harte met je NA!

Hahah deze snap ik volledig. Had exact hetzelfde.
Te clean en een tikje lomp met zijn 41mm.

9 likes