Incoming, vrijdag als het goed is. Inclusief saffier upgrade
Nee, dat niet, maar met een mooie lichtbruine gevulde band komt het ook wel goed.
Mooie aankoop dus je kon toch de hand niet op de portemonnee houden
Groen eruit, zwart erin…
Erg gaaf deze Titanium, oude liefde roest niet bij deze volgens mij…
Heb je de groene ingeruild ?
Bij Ocarat.com met 10 % korting voor 251.10€ . Nog even en je kan rechtstreeks bij Timex EU bestellen.
https://youtu.be/kmAGv6Ynyc0
Nee, groene wordt vanavond opgehaald, Shogun is onderweg, morgen geleverd als het goed is
Nice, goede opties! Een van die ga ik wel doen (Eerste valt af ivm lengte maar ik kan uiteraard alternatieven zoeken).
Wat maakt overigens dat je juist aan bruin denkt en niet zwart? Punt is dat ik het voorbeeldbandje niks vind. Het goud en vintage maakt het al snel een ouwelullenklokkie, terwijl ik als jonge 34-er denk dat het met het juiste bandje juist heel tof kan zijn. Iets sportiever idd. Zwart doorbreekt dan weer de geeltinten dacht ik zo.
Watchgecko lijkt (alleen al vanwege lengte, maar vind ze ook erg mooi) beste optie.
Hmm zwart of chocobruin…
Chocobruin geeft in mijn ogen een meer levende en sportieve vintage vibe, en dan kun je als middelbare hipster (wat je op je 34e al bent) nog best de blits maken. Zwart komt op mij altijd doods en plat over. Ik heb gewoon een hekel aan teveel zwart, dus ik ga niet doen alsof dit objectieve wetenschap is.
Maar zeg nou zelf, als jij aan bomber jacks, oude horloges, chesterfields en zo’n beetje alles met een vintage vibe denkt, dan denk je toch bruin?
Je weet het mooi te vertellen
Thnx, als de accutron binnen is ga ik eens zien of een 18mm er fatsoenlijk tussenpast en welke het dan wordt. Ik heb ook nog een bruine Hirsch Liberty liggen als vergelijkingsmateriaal. Ik vind die van Watchgecko mooier, maar dan zie ik het in het echt of het me de 40 pond waard lijkt.
Je ziet het nog wel in de NA topic
Gaaf ding! Ik denk dat de zwarte lizard lederen band hem erg goed zal staan!
Het was 2 halen, 1 x betalen dus ik kon het niet laten. Een donkere en lichte Seiko incoming:
Dit stroomschema heeft wel geholpen.
Allebei fantastisch! Die GMT
Beiden kut horloges natuurlijk…dat stroomschema is wel erg leuk.
Heerlijk hoor…van harte man.
Absoluut! Seiko. Bah. Quartz. Afschrijvingskanonnen.
Een nep Explorer en wannabee Bauhaus achtig prutsklokje
Yeeeey
Mooi hoor…begint wel een beste collectie te worden zo. Of ga je nog iets (moeten) laten gaan?
Zelfkastijding? Je hebt de kennis blijkbaar wel.
Niet echt, de SBGN001 is vertrokken ondertussen, de Stowa heeft mw. Zulu zichzelf toegeëigend en ik twijfel nog over de Squale.
Maar het kan zomaar zijn dat ik morgen weer een totaal andere, totaal irrationele richting op ga. Moet herkenbaar zijn voor jou
Vooral dit ja…
Momenteel hier weer een flink horloge spaarpotje en het kriebelt dus ook weer flink…