Het grote incoming topic (Deel 2)

Hier hoef je niet bang voor te zijn :slightly_smiling_face:

Goed bezig trouwens!

1 like

De Timex M79 Batman automatic is onderweg. Leverbaar vanaf 14 februari.

10 likes

Dit model (175.0032) overgenomen van Tim (die van Caseback Watches op youtube)

15 likes

Even een snelle


Meer volgt

8 likes

Toch één kunnen vinden. Leuk. Zit er een bracelet bij?

1 like

Incoming, vrijdag als het goed is. Inclusief saffier upgrade


12 likes

Nee, dat niet, maar met een mooie lichtbruine gevulde band komt het ook wel goed.

1 like

sinds gisteren in de pijpleiding gezet :ok_hand:
deze wordt bullhead nr.: 6 :smile:

10 likes

Mooie aankoop :muscle:t2: dus je kon toch de hand niet op de portemonnee houden :sweat_smile::wink:

1 like

Groen eruit, zwart erin…

1 like

Erg gaaf deze Titanium, oude liefde roest niet bij deze volgens mij…

Heb je de groene ingeruild ?

1 like

Bij Ocarat.com met 10 % korting voor 251.10€ . Nog even en je kan rechtstreeks bij Timex EU bestellen.
https://youtu.be/kmAGv6Ynyc0

1 like

Nee, groene wordt vanavond opgehaald, Shogun is onderweg, morgen geleverd als het goed is :wink:

1 like

Nice, goede opties! Een van die ga ik wel doen :+1:t2: (Eerste valt af ivm lengte maar ik kan uiteraard alternatieven zoeken).

Wat maakt overigens dat je juist aan bruin denkt en niet zwart? Punt is dat ik het voorbeeldbandje niks vind. Het goud en vintage maakt het al snel een ouwelullenklokkie, terwijl ik als jonge 34-er denk dat het met het juiste bandje juist heel tof kan zijn. Iets sportiever idd. Zwart doorbreekt dan weer de geeltinten dacht ik zo.

Watchgecko lijkt (alleen al vanwege lengte, maar vind ze ook erg mooi) beste optie.

Hmm zwart of chocobruin…

3 likes

Chocobruin geeft in mijn ogen een meer levende en sportieve vintage vibe, en dan kun je als middelbare hipster (wat je op je 34e al bent) nog best de blits maken. Zwart komt op mij altijd doods en plat over. Ik heb gewoon een hekel aan teveel zwart, dus ik ga niet doen alsof dit objectieve wetenschap is.

Maar zeg nou zelf, als jij aan bomber jacks, oude horloges, chesterfields en zo’n beetje alles met een vintage vibe denkt, dan denk je toch bruin? :slight_smile:

2 likes

Je weet het mooi te vertellen :joy:

Thnx, als de accutron binnen is ga ik eens zien of een 18mm er fatsoenlijk tussenpast en welke het dan wordt. Ik heb ook nog een bruine Hirsch Liberty liggen als vergelijkingsmateriaal. Ik vind die van Watchgecko mooier, maar dan zie ik het in het echt of het me de 40 pond waard lijkt.

image

Je ziet het nog wel in de NA topic :+1:t2:

1 like

Gaaf ding! Ik denk dat de zwarte lizard lederen band hem erg goed zal staan! :sunglasses::+1:

1 like

Het was 2 halen, 1 x betalen dus ik kon het niet laten. Een donkere en lichte Seiko incoming:

images(8)

images(3)

Dit stroomschema heeft wel geholpen.

1bbffd0504630c4007ff3cd336ba58036ab62f5c_1_465x500

42 likes

Allebei fantastisch! Die GMT :heart_eyes:

1 like

Beiden kut horloges natuurlijk…dat stroomschema is wel erg leuk. :rofl:

Heerlijk hoor…van harte man. :+1:

3 likes