Het grote incoming topic (Deel 2)

Absoluut! Seiko. Bah. Quartz. :sob: Afschrijvingskanonnen. :weary: Een nep Explorer en wannabee Bauhaus achtig prutsklokje :thinking:

images(9)

Yeeeey :grin:

9 likes

Mooi hoor…begint wel een beste collectie te worden zo. :ok_hand: Of ga je nog iets (moeten) laten gaan?

2 likes

Zelfkastijding? Je hebt de kennis blijkbaar wel.

2 likes

Niet echt, de SBGN001 is vertrokken ondertussen, de Stowa heeft mw. Zulu zichzelf toegeëigend en ik twijfel nog over de Squale.

Maar het kan zomaar zijn dat ik morgen weer een totaal andere, totaal irrationele richting op ga. Moet herkenbaar zijn voor jou :joy:

@SwedishChef :rofl:

3 likes

Vooral dit ja…:joy:

Momenteel hier weer een flink horloge spaarpotje en het kriebelt dus ook weer flink…:see_no_evil:

1 like

Aah de Oris 65 is weer aan de beurt hoor ik :joy:

2 likes

:rofl: of toch weer zo’n domme quartz Seiko…

1 like

Hold that thought, de 245 is een gokje voor me :slight_smile:

3 likes

:+1::sunglasses:

2 likes

Voordat ze nieuw niet meer te krijgen zijn, vandaag toch maar een tweede, gloednieuwe SKX009 aangeschaft voor een vriendelijke prijs, maar dan de J-versie. Behoeft eigenlijk geen foto, maar voor het genot toch maar eentje (geleend van @sat):

11 likes

10 likes

Fan Tas Tische horloges wauwww

1 like

Schitterend!! :smile: :+1: Naamgenoten beiden twee GS’en in één week! :smile:

2 likes

Thanks guys! Ps: wordt het voor jou niet eens tijd voor een GS? :smile:

@jurtz verdomme inderdaad zeg :joy:

2 likes

Eerst mijn collectie uitdunnen. Maar dat roep ik al een tijdje …
Dan weer nadenken over een nieuwe aanschaf.

Nog wat Steinharts, Oriënt’s, een Sumo etc om te verkopen want het loopt uit de hand

1 like

Waar was het 2 halen 1 betalen dan wil ik ook even wat bestellen :joy:

1 like

Die GS 245 lijkt me fantastisch :grimacing::sweat_smile::wink: ik zie de foto’s graag hier voorbij komen :muscle:t2::ok_hand:t2:

2 likes


The new kid on the block.

17 likes

Vandaag binnengekomen. Omdoen is (vooralsnog) een nachtmerrie. Maar de uitstraling van deze band draagt enorm bij aan de vintage beleving. Ik vind hem geweldig!

ezgif-7-fc0d9aa14285

2 likes

Tweede geboortejaarhorloge incoming!
Seiko 7548-700C

6 likes