Het grote incoming topic (Deel 2)

Wauw plus wauw

2 likes

Fantastisch! :ok_hand:

1 like

Allebei mooi! Die band van watchgecko is de juiste. Ik heb beide kleuren besteld en de choco waas wat roder dan gedacht terwijl de cognac nog een stukje lichter is.

2 likes

Merkwaardig! Maar goed om te weten. Hij staat alsnog goed dus ben op zich tevreden, maar hij lijkt 10x meer op de reddish dan op de dark brown.

En ik ben positief verrast door de struisvogel die ik nog had liggen.

Er zijn nog drie cns bandjes voor deze onderweg, als ik ze binnen heb maak ik een NA topic.

Nogmaals dank voor je tip :ok_hand:t2: De stitches passen er prachtig bij.

Tsja. Kleur en foto’s. Ik houd het voor de toekomst wel even in het achterhoofd, Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens een Hirsch ontving die nogal afweek van de stock foto.

Maar ik ben blij dat het goed afliep. Anders was het een tip van niks geweest, en da’s m’n eer te na. :slight_smile:

1 like

Nieuwe SKX insert incoming. Heb nu een seamaster insert maar vindt toch de planet ocean met zijn kleinere lettertype er beter bij passen.

1 like

De jouwe ook al in December, mijn vader ook.

Die droeg altijd mijn oude Camel quartz horloge. Die ligt nu nog bij mijn moeder thuis in de vensterbank, waar hij zijn horloge altijd savonds neerlegde voor het slapen gaan.

3 likes

Spooky. Hier nog één, maar dan in 2005. Helaas was ik er niet bij, dus is z’n quartz seikoootje verloren gegaan voor ik terug was. Hoe dan ook, mooie verhalen rond erven en zo… Ik hoop dat @Dao’s vader het nog lang kan waarderen, maar dat ie daarna nog lang door @Dao gedragen kan worden.

3 likes

Vanmiddag binnengekomen. NA topic is reeds gemaakt.

3 likes

Vandaag gekocht. Hopelijk voor het weekend in huis!

47 likes

Gaaf! Congrats :+1: Deze is 39mm toch?

Ja, 39mm. (Goedkoper) alternatief voor de explorer :innocent:

3 likes

Gaaf ding! Stemvork uurwerk? :heart_eyes:

Sarb033 incoming 19-02 :blush:

3 likes

“Anders”. Ik blijf het een mooi design vinden :ok_hand:

1 like

Heerlijke Flieger. :ok_hand: Van harte :+1:

1 like

Leuk om te lezen! Ik heb mijn vader jaren geleden een Seiko skx voor zijn verjaardag gegeven en hij heeft lange tijd mijn Iwc fa Jones gedragen. Ik was aan zijn zijde tijdens zijn overlijden en heb de Iwc toen stilgezet en die ligt nog steeds op zijn nachtkastje. De skx draag ik af en toe en gaat altijd mee op vakantie!

Ik hoop dat jouw vader nog jaren kan genieten van jouw cadeau!

5 likes

Klopt! Echt gaaf, voor een écht vloeiende secondenwijzer is geen spring drive nodig :yum:

Mooie techniek.

1 like

Dankje, hoop het ook! :+1:t2::+1:t2:

Besteld bij Monsterwatches… dus met een beetje geluk leeft hij überhaupt nog bij levering.

geintje, geintje… even afkloppen!

1 like

Mooi hoor! Ben benieuwd naar je ervaringen.

1 like