Het grote incoming topic (Deel 2)

Haha…ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :rofl:

Thx @Mike en @scrubsaurusrex :+1:

3 likes

Wel een lekkere Breitling; veel plezier ermee alvast. :+1:

1 like

Dank je.

1 like

Na mijn succesvolle GWM5610 mod.


ga ik nu voor goud. Een DW5600 besteld met gele metal plaat. Hij wordt zoals de linker…

8 likes

Wat hij zal doen is contact opnemen met ome Chris. :grin: Althans, dat hoopt ome Chris.

1 like

Hou je telefoon maar bij de hand. Jij krijgt binnenkort een heel duur SARB-je.

1 like

Nice… misschien moet ik mijn m5610 eens op goud zetten.

1 like

Misschien moet ik een SARB verkopen. Want drie is veel. :grin: hmmm.

1 like

Dat is een mooi kado. Toen ik mijn vader zijn vijfje gaf kreeg hij tranen in zijn ogen. Het was zijn lievelingshorloge waar hij heel zuinig op was. Zelf ben ik Seiko ontgroeid maar sinds zijn overlijden afgelopen december is dit een heel speciaal horloge. Koester hem…

21 likes

Mooi verhaal, ik hoop dat het laatste stukje nog maar lang mag duren bij mijn pa, maar wie weet wordt dit voor hem (en mij) ook wel een speciale :+1:t2:

3 likes

Bandje (en horloge) inmiddels binnen!

NA topic volgt.

Op een CNS struisvogel die ik nog had liggen:

Op de Watchgecko band (chocobruin besteld en volgens factuur ontvangen, maar volgens mij is het de reddish brown versie … :thinking:)

22 likes

Wauw plus wauw

2 likes

Fantastisch! :ok_hand:

1 like

Allebei mooi! Die band van watchgecko is de juiste. Ik heb beide kleuren besteld en de choco waas wat roder dan gedacht terwijl de cognac nog een stukje lichter is.

2 likes

Merkwaardig! Maar goed om te weten. Hij staat alsnog goed dus ben op zich tevreden, maar hij lijkt 10x meer op de reddish dan op de dark brown.

En ik ben positief verrast door de struisvogel die ik nog had liggen.

Er zijn nog drie cns bandjes voor deze onderweg, als ik ze binnen heb maak ik een NA topic.

Nogmaals dank voor je tip :ok_hand:t2: De stitches passen er prachtig bij.

Tsja. Kleur en foto’s. Ik houd het voor de toekomst wel even in het achterhoofd, Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens een Hirsch ontving die nogal afweek van de stock foto.

Maar ik ben blij dat het goed afliep. Anders was het een tip van niks geweest, en da’s m’n eer te na. :slight_smile:

1 like

Nieuwe SKX insert incoming. Heb nu een seamaster insert maar vindt toch de planet ocean met zijn kleinere lettertype er beter bij passen.

1 like

De jouwe ook al in December, mijn vader ook.

Die droeg altijd mijn oude Camel quartz horloge. Die ligt nu nog bij mijn moeder thuis in de vensterbank, waar hij zijn horloge altijd savonds neerlegde voor het slapen gaan.

3 likes

Spooky. Hier nog één, maar dan in 2005. Helaas was ik er niet bij, dus is z’n quartz seikoootje verloren gegaan voor ik terug was. Hoe dan ook, mooie verhalen rond erven en zo… Ik hoop dat @Dao’s vader het nog lang kan waarderen, maar dat ie daarna nog lang door @Dao gedragen kan worden.

3 likes

Vanmiddag binnengekomen. NA topic is reeds gemaakt.

3 likes