Het grote incoming topic (Deel 2)

Erg mooie en inmiddels ook zeldzame techniek kortdurend geproduceerd (eind) jaren 60 en bij de Quartz crisis overbodig geworden. Erg fraaie Bulova! Zuinig op zijn!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Af en toe kan ik het niet laten. Heb al eens een witte en een zwarte duro duiker gehad maar deze is nieuw…Met gouden accenten.


Hele leuke bang for the buck vakantie,strand klok.

13 likes

Waar heb je hem gevonden? Of is gemod. Zoek zelfs met zilveren wijzerplaat.

1 like

De Precista PRS-10 van Timefactors.
Ooit een CWC gehad, deze is beter.

Double-dome sapphire, Ronda 715 Li met batterij wat tot 10 jaar meegaat, lume is beter, drilled lugs (wel zo fijn als je eens een ander bandje wil proberen).

Hier getoond met een MN-strap, maar ik maak er snel een mooi zwart leren bandje voor.

6 likes

Gewoon op ebay. Is een nieuw model. Er is ook een blauwe sunburst dial uitvoering nu die ik er ook wel bij wil hebben.
Even zoeken op MDV106 op ebay.
Zilveren plaat is bijna niet te vinden. Ik vind hem niet in ieder geval.

2 likes

Net de blauwe besteld. Thanks voor de tip. We keep looking for the silver dial.

2 likes

Kwalitatief niet (veel) minder.
Draag mijn Mark XVIII al ruim 9 maanden graag en bijna dagelijks.
Lekker plat en makkelijk te combineren.
Veel plezier met deze aanwinst :+1:

2 likes

Je hebt ze beide gehad, dus jij kan’t weten :blush: merk je veel verschil tussen de 16 en de 18 qua kwaliteit?

1 like

Eindelijk een broertje op HF.

Nee eerlijk gezegd niet.
Ook bij XVIII hoor je de rotor redelijk goed.
Houdt goed de tijd en naar mijn gevoel is de AR coating beter. In de zin van minder ‘krasgevoelig’.

1 like

Een KS Vanac stond al een tijd op de wishlist. Een gokje uit de Japanse loterij weer, erg benieuwd! Ik vind dit het mooiste Vanac model, voor een Vanac is hij vrij braaf. Maar dat zorgt er voor dat je hem niet alleen apart kan vinden maar ook nog mooi. :grin:

10 likes

Mooi, met dat in facetten geslepen glas!

1 like

Deze leukert vandaag ontvangen😁

6 likes

Dankje!

Ergens verbaast het me wel. Mechanische uurwerken zijn ook objectief gezien inferieur tov quartz uurwerken (met alle goede redenen waarom ze toch de voorkeur van liefhebbers krijgen) - je zou denken dat er dan ook wel een markt voor nieuwe accutrons / stemvork uurwerken zou zijn.

Super leuke versie👍🏻

Paars getint facet geslepen glas :grin: Ik vind echt een heel bijzonder ding.

4 likes

Ook een blauwe shiney leren band is snel onderweg voor m’n ErrediBi!!!
Van Suka Strap Bandung, Indonesië:

image

1 like

Deze Vader approved Seiko
https://www.instagram.com/p/BGZnNApO9K1/?igshid=yl6g8jzbvi2i

36 likes

Wooooo :open_mouth: Mooi, man. Waar heb je die vandaan?

1 like