Erg mooie en inmiddels ook zeldzame techniek kortdurend geproduceerd (eind) jaren 60 en bij de Quartz crisis overbodig geworden. Erg fraaie Bulova! Zuinig op zijn!
Gefeliciteerd 
Af en toe kan ik het niet laten. Heb al eens een witte en een zwarte duro duiker gehad maar deze is nieuw…Met gouden accenten.
Hele leuke bang for the buck vakantie,strand klok.
Waar heb je hem gevonden? Of is gemod. Zoek zelfs met zilveren wijzerplaat.
De Precista PRS-10 van Timefactors.
Ooit een CWC gehad, deze is beter.
Double-dome sapphire, Ronda 715 Li met batterij wat tot 10 jaar meegaat, lume is beter, drilled lugs (wel zo fijn als je eens een ander bandje wil proberen).
Hier getoond met een MN-strap, maar ik maak er snel een mooi zwart leren bandje voor.
Gewoon op ebay. Is een nieuw model. Er is ook een blauwe sunburst dial uitvoering nu die ik er ook wel bij wil hebben.
Even zoeken op MDV106 op ebay.
Zilveren plaat is bijna niet te vinden. Ik vind hem niet in ieder geval.
Net de blauwe besteld. Thanks voor de tip. We keep looking for the silver dial.
Kwalitatief niet (veel) minder.
Draag mijn Mark XVIII al ruim 9 maanden graag en bijna dagelijks.
Lekker plat en makkelijk te combineren.
Veel plezier met deze aanwinst 
Je hebt ze beide gehad, dus jij kan’t weten
merk je veel verschil tussen de 16 en de 18 qua kwaliteit?
Eindelijk een broertje op HF.
Nee eerlijk gezegd niet.
Ook bij XVIII hoor je de rotor redelijk goed.
Houdt goed de tijd en naar mijn gevoel is de AR coating beter. In de zin van minder ‘krasgevoelig’.
Een KS Vanac stond al een tijd op de wishlist. Een gokje uit de Japanse loterij weer, erg benieuwd! Ik vind dit het mooiste Vanac model, voor een Vanac is hij vrij braaf. Maar dat zorgt er voor dat je hem niet alleen apart kan vinden maar ook nog mooi. 
Mooi, met dat in facetten geslepen glas!
Dankje!
Ergens verbaast het me wel. Mechanische uurwerken zijn ook objectief gezien inferieur tov quartz uurwerken (met alle goede redenen waarom ze toch de voorkeur van liefhebbers krijgen) - je zou denken dat er dan ook wel een markt voor nieuwe accutrons / stemvork uurwerken zou zijn.
Super leuke versie👍🏻
Ook een blauwe shiney leren band is snel onderweg voor m’n ErrediBi!!!
Van Suka Strap Bandung, Indonesië:
Wooooo
Mooi, man. Waar heb je die vandaan?





