Het grote incoming topic (Deel 2)

Dank! Waar ik ze meestal vandaan haal…auctions Yahoo JP

1 like

196DAD44-7AFF-4FC7-9839-CAA1EB956A2C

4 likes

Oh ja, dat zie ik. Je kunt de hele serie van 6 voor slechts €35000,- daar kopen. :joy: Nou, dan moet ik nog even doorsparen. :wink:

Haha, die prijs slaat nergens op. Een NIB R2D2 versie is een paar dagen geleden verkocht voor €850 excl import.

S T U N N I N G!! Echt mooi

1 like

Mooi👌

1 like

Oops I did it again :no_mouth:

14 likes

source (2)

4 likes

Was eigenlijk gisteren, maar hij doet het nog, dus hij gaat niet terug

1 like

Voor de navitimer

7 likes

Ok ik a het nog één keer proberen. Kon deze niet laten lopen. Als ie niet goed is uitgelijnd kan ik hem alsnog terugsturen. En als ie wel goed is en verveelt maak ik hier wel iemand blij.

5 likes

3 likes

Incoming :rocket: via het blauwe deel

6 likes

Pwoah, hier ga ik misschien nog eens spijt van krijgen :sob:
Veel plezier ermee🛩️

1 like

Mocht ik m ooit weer van de hand doen, ben je de eerste die het weet :wink:

1 like

Haha nee hoor, eens een ex altijd een ex :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vostok toch?

1 like

Net als met kinderen: gewoon een nieuwe maken!

1 like

Ja goed geraden 🥳

1 like

7 likes