Dank! Waar ik ze meestal vandaan haal…auctions Yahoo JP
1 like

4 likes
Oh ja, dat zie ik. Je kunt de hele serie van 6 voor slechts €35000,- daar kopen.
Nou, dan moet ik nog even doorsparen. 
Haha, die prijs slaat nergens op. Een NIB R2D2 versie is een paar dagen geleden verkocht voor €850 excl import.
S T U N N I N G!! Echt mooi
1 like
Mooi👌
1 like

4 likes
Ok ik a het nog één keer proberen. Kon deze niet laten lopen. Als ie niet goed is uitgelijnd kan ik hem alsnog terugsturen. En als ie wel goed is en verveelt maak ik hier wel iemand blij.
5 likes
Pwoah, hier ga ik misschien nog eens spijt van krijgen 
Veel plezier ermee🛩️
1 like
Mocht ik m ooit weer van de hand doen, ben je de eerste die het weet 
1 like
Haha nee hoor, eens een ex altijd een ex 
Vostok toch?
1 like
Net als met kinderen: gewoon een nieuwe maken!
1 like
Ja goed geraden 🥳
1 like





via het blauwe deel
