Het grote incoming topic (Deel 2)

Voor de navitimer

7 likes

Ok ik a het nog één keer proberen. Kon deze niet laten lopen. Als ie niet goed is uitgelijnd kan ik hem alsnog terugsturen. En als ie wel goed is en verveelt maak ik hier wel iemand blij.

5 likes

3 likes

Incoming :rocket: via het blauwe deel

6 likes

Pwoah, hier ga ik misschien nog eens spijt van krijgen :sob:
Veel plezier ermee🛩️

1 like

Mocht ik m ooit weer van de hand doen, ben je de eerste die het weet :wink:

1 like

Haha nee hoor, eens een ex altijd een ex :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vostok toch?

1 like

Net als met kinderen: gewoon een nieuwe maken!

1 like

Ja goed geraden 🥳

1 like

7 likes

Ik doe m’n best :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog niks concreet incoming maar ik heb wel besloten dat ik mijn verzameling ga aanpassen. Feitelijk draag ik overdag nog uitsluitend mijn G-Shocks (Mudmaster, Frogmaster en Rangeman) of mijn Breitling Colt 44.
Als ik s’avonds wat heb gaat altijd de submariner om. De Zenith en Speedy blijven vrijwel altijd in de kist. Ik ga kijken hoe ik die twee in Nederland krijg vanuit Suriname. Dat heeft even tijd nodig en dan gaan ze eruit voor een 2e Rolex.
Dus deze weg:

En dan incoming deze waarschijnlijk:

Of deze:

17 likes

Deze, vanwege de mogelijkheid om Dag/maand te kiezen ipv maand/dag. Radio-controlled is natuurlijk ook leuk, daar heb ik er nog nooit eentje van gehad.

WV-59DE-1AVEF

7 likes

Ik blijf oefenen, maar na succesvolle pogingen ben ik er toch echt klaar mee. Nu blijf ik oefenen om het oefenen :sweat_smile:

1 like

Morgen passen …

Dan is mijn Rolex setje compleet. Denk ik.

25 likes

download (1) (1)

1 van deze knapen weer. Heb hem ooit gehad, weggegeven. En nu weer dus.

6 likes

Nou die kan weer rechtstreeks retour. Van onderen weer te veel naar links. Hoop dat ik er nu niet meer in trap. Wat een kut QC bij Seiko. en nou niet zeuren van “iedereen ziet wat ie wil zien”. Het is gewoon een groot probleem. Internet staat er vol mee.

2 likes

Het is natuurlijk maar wat je een groot probleem noemt…

1 like

Foto?