@HanDavinci Thanks voor de info. Waar kan ik dat aan zien?
@Number4: nee ga hem gewoon lekker dragen. Vind ik het zo’n toffe klok dat ik hem ook tip top wil ga ik wel eens opzoek naar hele nette. Heb voor deze de wereld niet betaald.
Ik was gewoon wat jij onacceptabel vindt. Zelf mijn laatste NA bekeken, 100% goed uitgelijnd is die ook niet maar zeker goed genoeg. Wel apart dat het bij jou dan zovaak mis zit.
Probleem is ook dat ik het een superleuk horloge vind. IK ga even kijken hoeveel het me stoort. Het is niet helemaal perfect maar wie weet kan ik er mee leven,
Even een snelle pic. Onderkant is niet helemaal recht maar heb er een nachtje over geslapen en het is voor Seiko maatstaven minimaal. Voorlopig blijft hij dus.
Ik wil je niet aan het twijfelen brengen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Ik heb dit ook gehad toen ik eentje bij Rob had gekocht. Hij heeft hem toen voor mij goed gezet.
Ik vind dit ook wel meevallen. Het valt als je er om de pols gewoon naar kijkt niet op. Ik ben benieuwd of we Seiko hier niet extra onder de loupe nemen omdat ze ook wel eens verkeerd uitgelijnde exemplaren leveren. Is een Citizen of Orient gemiddeld genomen dan zoveel beter uitgelijnd dan jouw Tuna? Ik kan hier prima mee leven