Het grote incoming topic (Deel 2)

@HanDavinci Thanks voor de info. Waar kan ik dat aan zien?

@Number4: nee ga hem gewoon lekker dragen. Vind ik het zo’n toffe klok dat ik hem ook tip top wil ga ik wel eens opzoek naar hele nette. Heb voor deze de wereld niet betaald.

@Batossai: deze komt uit japan

2 likes

Ik was gewoon wat jij onacceptabel vindt. Zelf mijn laatste NA bekeken, 100% goed uitgelijnd is die ook niet maar zeker goed genoeg. Wel apart dat het bij jou dan zovaak mis zit.

Probleem is ook dat ik het een superleuk horloge vind. IK ga even kijken hoeveel het me stoort. Het is niet helemaal perfect maar wie weet kan ik er mee leven,

1 like

Laat maar eens zien. Ben wel benieuwd.

Je kunt dan altijd nog overstappen naar een beter merk dat duikers maakt, zoals GS! :slightly_smiling_face:

1 like

Steeds Een Iriterende Kwaliteits Observatie😬

2 likes

of: “Observatie” vervangen door “Omissie”

1 like

Even een snelle pic. Onderkant is niet helemaal recht maar heb er een nachtje over geslapen en het is voor Seiko maatstaven minimaal. Voorlopig blijft hij dus.

4 likes

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Ik heb dit ook gehad toen ik eentje bij Rob had gekocht. Hij heeft hem toen voor mij goed gezet.

Geloof me ik weet het.:wink:
Maar dit valt mee vergeleken wat voor slechte exemplaren ik heb gehad.
Maar grote kans dat hij toch weer terug gaat. :smiley:

Ik kan niet wachten, ik kan niet wachten…

Maar deze is onderweg: :star_struck:

Gevril Tribeca

4 likes

Kende deze niet. Jezus wat een dure hommage.

Wel gaaf ding om te zien.

3 likes

Deze onderweg, om… ja waarom eigenlijk? :smirk:

14 likes

Gewoon flink op een tafelblad slaan en hij staat recht. Het is toch een toolwatch.

Onthou dan een keer dat de meeste chapter ringen maar op één puntje bij de 12 vastzitten in een uitsparing. De onderkant zwiebert er gewoon los in.

s-l400-picsay

Dit moet je in die prijsklasse gewoon accepteren. In ruil daarvoor krijg je een horloge gebouwd als een tank met erg goed afgewerkte wijzerplaten.

5 likes

Die acceptatie valt me gewoon te zwaar…:wink:

1 like

Omdat ‘ie te leuk is voor de luttele 89,- euro?

3 likes

Inderdaad, en deze nieuwe kleurencombo trok me over de streep #groenishetnieuweblauw

Gaat fijn zijn om mee te sporten, op vakantie,…

1 like

Ik vind dit ook wel meevallen. Het valt als je er om de pols gewoon naar kijkt niet op. Ik ben benieuwd of we Seiko hier niet extra onder de loupe nemen omdat ze ook wel eens verkeerd uitgelijnde exemplaren leveren. Is een Citizen of Orient gemiddeld genomen dan zoveel beter uitgelijnd dan jouw Tuna? Ik kan hier prima mee leven

3 likes

Je kan vast nog iets dieper in de knip duiken zonder dat hij van uienleer wordt.

Vanaf de Turtles zitten de ringen boven en onder vast. Dus Turtle, Samurai, Sumo and up :point_up:t2:

2 likes

Heb ook al 3 scheve Turtles gehad. Hoger ga ik niet bij Seiko. Dan geef ik liever geld aan een ander merk uit.

2 likes