Het grote incoming topic (Deel 2)

Daar heb ik echt geen zin in. Zag het meteen en als je denkt dat ik miereneuk jammer. Deze mag meteen weer terug. Dit was echt de laatste Seiko diver ooit.

als Casio dit zonder problemen kan leveren voor een horloge van 50 euro mag ik dit ook verwachten van een 400 euro horloge.

Balen man! Je gaat nu toch niet opeens overal op het forum negatief doen over Seiko, toch? :wink:

1 like

Niet overal. :blush:

Maar of ik heb echt pech of ik heb gelijk.

Moet er maar mee stoppen en alles van Seiko op negeren zetten.

2 likes

Tja, ik heb het ook maar niet altijd. Richt me vaker op de Seiko modellen van 10 / 20 jaar geleden en die zijn goed.

Het zal nog wel even duren… maar deze Bulova met de nodige patina (i love it) is onderweg.

5 likes

Nice! Ziet er idd gaaf uit zo. Via EBay gescoord?

1 like

Thanks, ja idd via EBay gekocht. Foto’s waren redelijk duidelijk, maar goed dat is altijd even afwachten. Uurwerk zou recent geserviced zijn.

2 likes

Nu nog een mooie bruine band scoren en je bent klaar. Woont de verkoper in de VS?

Supergaaf :ok_hand:t2: Erg mooi horloge…ga je hem nog opkalefateren?

1 like

Het is wel een redial. Just saying, voordat je het later hoort en het niet meer terug kan draaien.

1 like

@HanDavinci Thanks voor de info. Waar kan ik dat aan zien?

@Number4: nee ga hem gewoon lekker dragen. Vind ik het zo’n toffe klok dat ik hem ook tip top wil ga ik wel eens opzoek naar hele nette. Heb voor deze de wereld niet betaald.

@Batossai: deze komt uit japan

2 likes

Ik was gewoon wat jij onacceptabel vindt. Zelf mijn laatste NA bekeken, 100% goed uitgelijnd is die ook niet maar zeker goed genoeg. Wel apart dat het bij jou dan zovaak mis zit.

Probleem is ook dat ik het een superleuk horloge vind. IK ga even kijken hoeveel het me stoort. Het is niet helemaal perfect maar wie weet kan ik er mee leven,

1 like

Laat maar eens zien. Ben wel benieuwd.

Je kunt dan altijd nog overstappen naar een beter merk dat duikers maakt, zoals GS! :slightly_smiling_face:

1 like

Steeds Een Iriterende Kwaliteits Observatie😬

2 likes

of: “Observatie” vervangen door “Omissie”

1 like

Even een snelle pic. Onderkant is niet helemaal recht maar heb er een nachtje over geslapen en het is voor Seiko maatstaven minimaal. Voorlopig blijft hij dus.

4 likes

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Ik heb dit ook gehad toen ik eentje bij Rob had gekocht. Hij heeft hem toen voor mij goed gezet.