Het grote incoming topic (Deel 2)

Geloof me ik weet het.:wink:
Maar dit valt mee vergeleken wat voor slechte exemplaren ik heb gehad.
Maar grote kans dat hij toch weer terug gaat. :smiley:

Ik kan niet wachten, ik kan niet wachten…

Maar deze is onderweg: :star_struck:

Gevril Tribeca

4 likes

Kende deze niet. Jezus wat een dure hommage.

Wel gaaf ding om te zien.

3 likes

Deze onderweg, om… ja waarom eigenlijk? :smirk:

14 likes

Gewoon flink op een tafelblad slaan en hij staat recht. Het is toch een toolwatch.

Onthou dan een keer dat de meeste chapter ringen maar op één puntje bij de 12 vastzitten in een uitsparing. De onderkant zwiebert er gewoon los in.

s-l400-picsay

Dit moet je in die prijsklasse gewoon accepteren. In ruil daarvoor krijg je een horloge gebouwd als een tank met erg goed afgewerkte wijzerplaten.

5 likes

Die acceptatie valt me gewoon te zwaar…:wink:

1 like

Omdat ‘ie te leuk is voor de luttele 89,- euro?

3 likes

Inderdaad, en deze nieuwe kleurencombo trok me over de streep #groenishetnieuweblauw

Gaat fijn zijn om mee te sporten, op vakantie,…

1 like

Ik vind dit ook wel meevallen. Het valt als je er om de pols gewoon naar kijkt niet op. Ik ben benieuwd of we Seiko hier niet extra onder de loupe nemen omdat ze ook wel eens verkeerd uitgelijnde exemplaren leveren. Is een Citizen of Orient gemiddeld genomen dan zoveel beter uitgelijnd dan jouw Tuna? Ik kan hier prima mee leven

3 likes

Je kan vast nog iets dieper in de knip duiken zonder dat hij van uienleer wordt.

Vanaf de Turtles zitten de ringen boven en onder vast. Dus Turtle, Samurai, Sumo and up :point_up:t2:

2 likes

Heb ook al 3 scheve Turtles gehad. Hoger ga ik niet bij Seiko. Dan geef ik liever geld aan een ander merk uit.

2 likes

Fijn dat het je niet stoort. En helaas staan de comments bij reviews er vol mee over Seiko. Van Citizen en Orient niet.

2 likes

Ja omdat er bij Seiko nogal eens wat uitschieters zijn. De klachten bij Seiko komen niet door horloges zoals jouw Tuna. Maar ik durf te betwijfelen of andere instap merken zoveel beter zullen zijn dan jouw tuna en mijn mini turtle bijvoorbeeld.

1 like

Deze kan van de shortlist…
Vanmiddag ophalen :heart_eyes:
De SBDX001 zonder X op de wijzerplaat :v:t2:

33 likes

Erg mooi! Geniet ervan!

1 like

Bedankt dat ga ik zeker doen, past goed bij een polsomtrek van 18,5cm

1 like

Helaas wel.

1 like

Erg mooi…:+1:

1 like

Deze moest hoe dan ook aan mijn collectie toegevoegd worden. Gisteren opgehaald :star_struck:

29 likes

Koop een orient. :blush:ook het Philip Morris logo went vanzelf.

8 likes