Fijn dat het je niet stoort. En helaas staan de comments bij reviews er vol mee over Seiko. Van Citizen en Orient niet.
Ja omdat er bij Seiko nogal eens wat uitschieters zijn. De klachten bij Seiko komen niet door horloges zoals jouw Tuna. Maar ik durf te betwijfelen of andere instap merken zoveel beter zullen zijn dan jouw tuna en mijn mini turtle bijvoorbeeld.
Erg mooi! Geniet ervan!
Bedankt dat ga ik zeker doen, past goed bij een polsomtrek van 18,5cm
Helaas wel.
Erg mooi…
Gefeliciteerd! De 36 of 41?
Dank
deze de 41.
Maar dat gaat over de bezel en niet de chapterring. Ik merk zelf ook omdat er vaak wat speling op de bezel zit ze niet altijd goed uitgelijnd staan, maar ze zijn dan altijd gewoon zelf precies goed te draaien. En de orient van het plaatje hier boven heeft ook geen 100% goed uitgelijnde bezel.
Nice, heb zelf de blauwe BB41, toppertje 
Ja gave kleur geniet ervan 
Lees even de comments. En je ziet ook dat ie onderaan scheef zit. Maar goed hij gaat gewoon retour…
Zeer nice. Band gekocht te?
Thnx, zou ik aan de vorige eigenaar moeten vragen 
Van vintage naar modern! Mooi horloge!

Prachtig en wat mij betreft de mooiste in deze serie 






ook het Philip Morris logo went vanzelf.




