Het grote incoming topic (Deel 2)

Fijn dat het je niet stoort. En helaas staan de comments bij reviews er vol mee over Seiko. Van Citizen en Orient niet.

2 likes

Ja omdat er bij Seiko nogal eens wat uitschieters zijn. De klachten bij Seiko komen niet door horloges zoals jouw Tuna. Maar ik durf te betwijfelen of andere instap merken zoveel beter zullen zijn dan jouw tuna en mijn mini turtle bijvoorbeeld.

1 like

Deze kan van de shortlist…
Vanmiddag ophalen :heart_eyes:
De SBDX001 zonder X op de wijzerplaat :v:t2:

33 likes

Erg mooi! Geniet ervan!

1 like

Bedankt dat ga ik zeker doen, past goed bij een polsomtrek van 18,5cm

1 like

Helaas wel.

1 like

Erg mooi…:+1:

1 like

Deze moest hoe dan ook aan mijn collectie toegevoegd worden. Gisteren opgehaald :star_struck:

29 likes

Koop een orient. :blush:ook het Philip Morris logo went vanzelf.

8 likes

Gefeliciteerd! De 36 of 41?

1 like

Dank :ok_hand:t2: deze de 41.

Maar dat gaat over de bezel en niet de chapterring. Ik merk zelf ook omdat er vaak wat speling op de bezel zit ze niet altijd goed uitgelijnd staan, maar ze zijn dan altijd gewoon zelf precies goed te draaien. En de orient van het plaatje hier boven heeft ook geen 100% goed uitgelijnde bezel.

Nice, heb zelf de blauwe BB41, toppertje :sunglasses:

1 like

Ja gave kleur geniet ervan :sunglasses:

Lees even de comments. En je ziet ook dat ie onderaan scheef zit. Maar goed hij gaat gewoon retour…

Zeer nice. Band gekocht te?

1 like

Thnx, zou ik aan de vorige eigenaar moeten vragen :wink:

Deze:

42 likes

Van vintage naar modern! Mooi horloge! :smile: :+1:

1 like

Prachtig en wat mij betreft de mooiste in deze serie :ok_hand:t2:

1 like