Het grote incoming topic (Deel 2)

Heb een metalen besteld… die houdt het goed vol bij mij.

2 likes

Plus pinnetje breekt al als je er naar kijkt…
Waardeloze rommel.

3 likes

Ok ben benieuwd welke dat is dan :grimacing: ?

Ik vind hem zo prachtig maar in werkelijkheid altijd een beetje groot… en dikker dan ik dacht.

Ben benieuwd wat je er van vindt!

Gaaf! Geen idee of de borsteling orgineel is, maar het ziet er wel gelikt uit.

1 like

Dat vraag ik me ook af, hopelijk wel maar na 45 jaar zou het wel bijzonder zijn! Ik ga wel even detailfoto’s posten. Hij komt vanmiddag binnen.

1 like

Vanmiddag komt deze binnen, heel benieuwd of die de verwachtingen waar kan maken.

26 likes

Wat denk je zelf ?
Op zeker loop je 24/7 met een grote grijns op je gezicht !!! :slightly_smiling_face:

1 like

heb je al eens geprobeerd in wd40 te leggen voor een nacht?? Heb je al eens geprobeerd om naar een horlogemaker te gaan?

Dat wekenlang gekloot zeg. Als je het niet lukt ga je toch even langs een horlogemaker, die fixt dat zo.

1 like

Ja. Als een tooltje niet werkt, dan werkt een bankschroef, een dunne spijker van de Praxis en een klauwhamer wel. Ik ben er niet heel moeilijk in. Maar ik ga geen weken lang kloten. Als het niet lukt, lukt het niet.

Of op zaterdags even langsrijden. ‘Hey jongens, kunnen jullie mij dit bandje even inkorten? Dan loop ik ondertussen even naar de supermarkt en koop ik een sixpack speciaalbier voor wanneer jullie vrij zijn’.

Het kan soms zo makkelijk zijn. :beers:

Ik kan het me niet voorstellen. Ik woon een stuk noordelijker en weet zo drie verschillende mensen die op rijafstand die dit kunnen doen.

Binnenkort in ‘wat dragen we vandaag’. horloge wordt vandaag verzonden. Zin in.

1 like

Hou je ons in spanning :flushed:

SD4K? Zal wel niet. Die doe je niet op de post.

Dit moet toch zo heerlijk zijn met de manier hoe jij de hobby beleeft. Elke week/om de week die vrolijke verwachtende spanning :rofl:

Toch valt dat wel mee hoor. Is een beetje perceptie. 2 horloges al langere tijd in bezit en 1 is om af en toe wat anders te proberen. Soms een week soms een paar maanden. Maar zoals je zegt de hunt en de eerste blik blijft leuk :slight_smile:

2 likes

Niet bewust. Ik heb zolang ik kan heugen een panerai in mijn collectie gehad. Nu al een paar maanden niet en daar komt weer verandering in.

1 like

En van een vertrouwde verkoper twijfel ik niet om een SD4K op te laten sturen.

1 like

Dat scheelt inderdaad!

1 like

Zojuist toch maar besteld.
bedankt forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

24 likes