Het grote incoming topic (Deel 2)

Haha deze blijft nog wel even :sunglasses:

2 likes

Zo! NA binnen! Klassieker! Ik moest hem gewoon hebben.
En ja, ik heb het gecontroleerd, het is een echte en geen fake dus ik mag hem hier plaatsen!

Zelfs inclusief verzenden. Bizar dat daar echt fakes van bestaan!! Sneller binnen dan verwacht.

13 likes

De kogel is door de kerk, beetje spijt van het wegdoen vorig jaar en nu toch weer gekozen voor een ‘Peter Blake’ :sunglasses:

29 likes

Vet! Congrats bro :facepunch:t2:

1 like

17cm. Normaal perfect voor 36mm.

1 like

Thanks maat! :ok_hand:

1 like

Goeie combi met de Sky Dweller @Henk :smiley::+1:t2:
Welk adresje heb je die Casio zo ongelofelijk ‘billig’ op de kop getikt?

1 like

Waar heb je zo’n mooi exemplaar vandaag??

1 like

Op Chrono24 uit Duitsland. Foto is van google trouwens, niet het exacte exemplaar :smile:

Got it

1 like

Thnx! Day -Date Annual Calender! :joy:
Amazon.de biedt meerdere leveranciers aan. Daaruit de goedkoopste gekozen. Wél geleverd op Duits adres.

1 like

Bij mij is kogel zo goed als door de kerk. T word een ‘russsssstaaaaggggge’ aankoop. Die niet al te veel opvalt. :wink:

Hoop dat t over een paar maanden gedaan is met t corona virus en ik met overnachting naar onze oosterburen kan…

1 like

Fantastische aankoop van een zeer ondergewaardeerd horloge

1 like

Dank je! Zeker waar, de wave dial in het zwart is misschien nog wel mooier dan de blauwe :grin:

1 like

Nou nou. Beetje meer “yolo” spirit in deze tijden.
Wie weet of je er dan nog van kan genieten.
Gewoon morgen naar Amsterdam en meenemen :wink::grin::+1:

2 likes

Nee nee. Ben zo goed behandeld in Hamburg gaat daar gekocht worden. Ook met t oog op de toekomstige dingen. Zoals Nomos.

Maar goed. Incoming na de zomer.

13 likes

Baas! :sunglasses:

2 likes

Damn! :heart_eyes:

1 like

De grail komt eraan. Niet dat t t einde is van de hobby maar t word wel t meest speciale stuk van de collectie. Ook geen afleiding met time only.

Ik vind t witgoud rustiger dan t rosegoud. Minder opvallend. Koeler if you like. Of t wit of rosé gaat worden. Time wil tell. Ben al blij dat ik er uit ben welk model… Nu de kleur nog.

22 likes

Fantastisch!

1 like