Geweldige keus .
Alleen de echte kenner weet wat je dan draagt. Mensen donderen in de regel van de stoel af als ze horen dat je een nieuwe auto om de pols hebt . En nee. Ik koop geen lange om mee te pouchen. Dat doet de Dj al zat voor me
Maar goed. Wat zou jullie keuze zijn? Koeler en rustiger witgoud of opvallender en warmer rosegoud?
Ik ben al een tijdje aan het oriënteren voor een klokje met een witte wijzerplaat, ter aanvulling van mijn blauwe Longines en zwarte Breitling. Ik ben ook opzoek naar een rechthoekig horloge ipv de standaard ronde vorm. Er bestaat een grote kans dat deze er binnenkort aan gaat komen:
. Ik zou hem wel gelijk op een ander bandje zetten, want dat doet hem veel meer goed dan het standaard bandje: bruin alligator of blauw.Ik weet dat velen het een beetje een verwijfd horloge vinden en/of het helemaal niks vinden, maar ik vind hem wel wat hebben.
Voor mij witgoud. Ik zit al een tijdje stiekem naar de versie met de small seconds (op 6) te kijken. Ik twijfel nog een beetje over de 37mm maar vind ze erg mooi!
Normaal kies ik voor wit. Maar bij dit model voor rosé.
Zoals die van @Veblen.
Maar allebei top!
Het plebs.
Je bedoelt mensen die verstandige keuzes maken. XD
Normale mensen.
Welke idioot geeft nou zoveel uit aan een horloge?
En dan is het nog niet eens een Patek of Rolex
Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik zit ook naar deze te kijken naast een Citizen Promaster Automatic of een Zelos Mako. Keuzes keuzes. Hoe loopt hij?
He bah…
Dat kan ik me voorstellen. Wie loopt er nou weer met een auto om zn pols
Een instapmodel nog wel.
Wie dan? Niet op dit forum toch.
Tijdloze klassiek mooi @Vincent1802
De combi met de band is ook
Maar ja, ik ben dan ook een vrouw
Ik denk dat je zelf ook van je stoel afdondert met zo’n zwaar gevaarte als een nieuwe auto om je pols…
Lekker man! Die wijzerplaat is echt super
Als alles verkocht is dan is dit zeker een kanshebber