Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik denk dat je zelf ook van je stoel afdondert met zo’n zwaar gevaarte als een nieuwe auto om je pols…

3 likes

En al binnen :sunglasses:

31 likes

Lekker man! Die wijzerplaat is echt super :ok_hand: :sunglasses:

2 likes

Als alles verkocht is dan is dit zeker een kanshebber :heart_eyes:

1 like

Gaaf!

2 likes

Hij loopt prima. En het uurwerk is natuurlijk wat beter als van de Citizen. Zwitsers Sellita. Anders krijg je een Myota of Seiko uurwek.

1 like

Dit is dan de automaat denk ik omdat ze de handopwinder alleen in 35 mm hebben?

:sweat_smile::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Nee hoor, handopwinder 37mm. referentie 216.026. Is disontinued dacht ik.

Hoewel een Myota 9015 misschien nog wel beter loopt dan een Sellita SW200. Ik heb een Zelos Mako 2 op het oog, daar zit ook een Sellita Sw200 in. Met mijn 17,5 cm pols hoef ik geen 43mm en 51 mm lug2lug duiker…

Er zit geen Myota 9015 in. Dat is een heel ander caliber inderdaad. De Glycine is perfect voor kleinere polsen door de mooi gebogen lugs. Heb zelf 17cm polsen.

In de Promaster niet nee. 8203 dacht ik. Ik geloof dat de internet-opinie is dat deze 8203 toch wel beter loopt dan de gemiddelde SKX. In een Scurfa bv krijg je wel een 9015, maar dan wel een te grote klok voor mijn pols.

Cool he!

1 like

Ook mooi op een strap.

8 likes

Strap betekent band, welke van de twee op de foto bedoel je precies? Een nato band is evengoed een strap.

1 like

lekker bijdehand. Je snapt wat ik bedoel denk ik.
Ik bedoel ze beide aangezien de linker duidelijk geen Nato is he

Wat een zuur antwoord. Ik wil gewoon weten over welke band je het hebt, aangezien er twee op de foto staan. Dat mag ik toch vragen? Sorry dat ik besta hoor…

2 likes

beide want zit geen nato tussen.
Dacht dat je aan het zuigen was :wink:

Dacht al heb geen 37mm model in de catalogus zien staan met kleine seconde.

Lange: Heel veel bang for the buck in t topsegment.

Wauw! Fantastisch mooi horloge! :sunglasses: :+1:

1 like