Blijft een topper! 
Van bij Ten2Two geplukt?

Een Sub!
Saai? Alweer?
Nee, want een Doxa Sub.
Ha Jasper
Thx, ja idd de oude van onze Rik…bij onze Jaap. 
Volgende week na bijna 2 jaar DateJust 41 toch overstappen naar #team36
Poh, zin in die verborgen sluiting en fluted bezel op 36mm. Na een weekje 36mm dragen (gouden DD van Willem) kon ik eigenlijk niet meer terug. Vintage alleen niet mijn ding

Welkom! Mooie aanwinst.
Ik maak tegenwoordig ook deel uit van #team34.
Welkom bij #team36. Ik maak gauw een transfer naar #team40.
Het ligt niet aan jou. Echt niet.
Gekkie,
Ga je voor goud?
Jij hoeft bij ons team niet eens op de bank te zitten, maar krijgt meteen een basisplaats
.
Een beetje.
Welke moet er gaan komen?
Ben je bewust voor het oudere model gegaan van de 36?
Mooi ding hoor! 
Een 16753.
Oh Wouter je maakt me hard 
2 much…
Dude. 
No worries, ik doe niet mee aan die andere hype
Nu wil jij dat ik vraag welke andere hype dat is.
Summary
Welke andere hype bedoel je?
Ik denk eraan om hetzelfde te doen, maar dan van een milgauss naar een blauwe 36mm DJ:
Ik heb ook nog zo’n kekke roze trui

Ik zou het doen, erg gaaf die blauwe dial ook. Roulette date ook wel tof, maar het mooiste is nog wel de super jubilee die er aan hangt.

