@Brolex gaat ie al weg?
De man achter de camera heeft erg zijn best gedaan om dat stomme Hilfiger logootje erbij op te zetten
.
Verschrikkelijk gedrag, mooi horloge. Die blauwe plaat is cool:
Dat soort brand dropping heeft die blauwe knapperd indd niet nodig
U bent van Indische komaf?
Van de week mijn aller eerste chrono besteld… lang gezocht en aardig wat opties afgewogen. Is uiteindelijk een speedy geworden, gekocht via chrono24. Hopelijk heb ik hem voor het weekend binnen.
Foto van de verkoper:
Hey, copyright eh! 
Maar
dan moet je sowieso voor de blauwe DJ gaan!
Want
Hoe cool is het als JIJ die man achter de camera kan worden! 
Niet zo heel cool.
Na heel lang wikken en wegen is de kogel door de kerk!

De 035 en 017 zullen snel volgen.
Dat is niet de originele band maar deze ziet er wel goed uit!
Aangezien de Lange nog even op zich laat wachten, deze groene knaller onderweg om de tijd te overbruggen 
Dat is de kirkstead band van Watchgecko, wel een mooie combo zo.
Ik liep afgelopen zondag letterlijk tegen een pols aan met dit horloge eromheen.
Lang verhaal, onbelangrijk.
Meteen even gesprek aangeknoopt wat ik was verrast . Op de foto zegt dit model mij niks, maar live serieus een mooi horloge waar veel op gebeurd zonder druk te zijn.
Dus, prachtig.
Pfoe, die dials van Grand Seiko ook hè…
Als je dacht dat je vaak naar je sunburst bleef kijken, hier krijg je volgens mij echt geen genoeg van!
Oei, prachtig!
Precies twee keer zo dik als je Lange gok ik (7 vs 14 mm)?
Ho ho, zo dik is de Lange niet!
Maar je hebt wel gelijk, de GS is meer dan twee keer zo dik, 5.9mm vs 12.2mm 













