Het grote incoming topic (Deel 2)

Dat is de kirkstead band van Watchgecko, wel een mooie combo zo.

1 like

Ik liep afgelopen zondag letterlijk tegen een pols aan met dit horloge eromheen.
Lang verhaal, onbelangrijk.

Meteen even gesprek aangeknoopt wat ik was verrast . Op de foto zegt dit model mij niks, maar live serieus een mooi horloge waar veel op gebeurd zonder druk te zijn.

Dus, prachtig.

1 like

Onderweg.

3 likes

Pfoe, die dials van Grand Seiko ook hĆØā€¦
Als je dacht dat je vaak naar je sunburst bleef kijken, hier krijg je volgens mij echt geen genoeg van!

1 like

Oei, prachtig!

Precies twee keer zo dik als je Lange gok ik (7 vs 14 mm)?

1 like

Ho ho, zo dik is de Lange niet! :wink: Maar je hebt wel gelijk, de GS is meer dan twee keer zo dik, 5.9mm vs 12.2mm :innocent:

2 likes

Twijfels twijfels.
Kan iemand helpen?
(Ps vind ze allemaal in hun eigen soort erf mooi):

1 like

Schitterend!

Gemotiveerd aub

Het is dan zover! Na 2 weken MIA (en daardoor redelijk wat stress en verschillende telefoontjes met de bank) is mijn overschrijving eindelijk bij Ramon aangekomen, dus is hij officieel incoming :smiley:
Dan nog wachten met dragen tot mijn vrouw bevalt eind augustus, dat wordt nog een uitdaging :smile:

31 likes

Tsjonge wat geweldig mooi Jasperā€¦een aandenken aan een prachtig moment. Van harte! :baby: :ok_hand::+1:

1 like

Bij mij komt een nieuwe gouden chrono (na de verkoop van mijn vorige gouden chrono) binnen en een nato voor dat klokje.

Vind dit een aparte set om tussen de twijfelen, ze zijn heel erg verschillend.
Ik zou denk ik voor Seiko nummer 2 gaan.

Nummer 1 vind ik een net ontwerp maar een tikkeltje saai, erg grijs allemaal.
Nummer 2 is wat druk maar wel een lekkere ā€œtoolā€ uitstraling.
De Alpina snap ik niet; Alpina maakt mooie horloges, maar deze is daar voor mij niet een van. Te veel kleuren, slecht contrast tussen wijzers en plaat, niet mijn ding.

Succes met kiezen. :+1:

1 like

Ik begrijp wat je zegt betreffende de ā€œrareā€ set. Maar van ieder horloge kan ik er nog 1 gebruiken :wink:

1 like

Keuze zou ook kunnen afhangen van wat je al hebt, en daar heb ik geen idee van. :wink:

1 like

Nummer 1, wat mij betreft. Het meest ā€˜all roundā€™ en vind 'm er het best uitzien van de drie.

1 like

Het wachten met dragen of de bevalling? :wink:

2 likes

Wow, welk type is dit! Ben benieuwd naar de NA, dit is zeker een optie voor mijn volgendeā€¦

Vooral het wachten, supporteren aan de zijlijn voor een bevalling lukt nog wel :rofl:

@daffie Dank! Deze staat hoog al op mijn wishlist sinds mijn Hamilton in 2014, je zou het bijna een grail kunnen noemen :smiley:

3 likes

Eerlijk gezegdā€¦hier ook. Een van de klassiekersā€¦en ik zou 'm graag een keertje willen hebben. Enfinā€¦toekomstmuziek. :laughing:

1 like