Het grote incoming topic (Deel 2)

Haha, daar heb ik geen moeite mee. :wink: Vlakbij Le Locle. :wink:

1 like

Ah, ben vaak in Zwitserland geweest, maar nog nooit in de “horlogehoek” :innocent:
Fijne vakantie.

1 like

Klopt, we gaan ook musea bezoeken daar. Dan doe ik wel een Zwitser om hoor. :wink: De Citizen is voor in de bergen en de meren. :wink: Dankjewel!

1 like

Deze 2 incoming. De CWC vandaag en de Alpina hopelijk morgen :grin:
imageimage

12 likes

Mooi duo…van harte met deze NA-en. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Dank je wel David :+1:t2:

1 like

Ik ben nog zoekende naar dit horloge op HF! Steinhart Vintage GMT

9 likes

Deze gaat toch wat later komen, de douane blijkt toch wat skeptisch te zijn over de opgegeven waarde :joy:

1 like

Heel gaaf, echt één van de mooiste horloges die er te koop zijn. :ok_hand:

Wanneer komt die binnen?

‘‘Maar meneer, het is slechts een quartzje …’’

Zoiets ja :joy:
Toch wel een kleine verassing aangezien ik bij de bestelling had aangegeven alle import kosten en belastingen door de verkoper wou laten regelen. Verkoper was Jomashop trouwens

1 like

Ach ja, typisch zo’n verkoper waar je altijd wisselende verhalen over hoort. De een wel, de ander geen heffingen. Jij hebt kennelijk pech gehad.

Ik wil heel graag de heffingen betalen :stuck_out_tongue: vandaar de optie om het door hen te laten fixen.

1 like

Erg tevreden met mijn nieuwe Barton bandjes. Even kort contact met ze gehad en er gelijk nog een zwik besteld.

Naast een paar andere kleuren ook canvas en een lederen band.

Ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ga m half augustus ophalen in Luzern!

1 like

Kan t niet laten nog een kleine teaser te plaatsen. Man man wat is dit toch mooi. Heeft iemand mss een teiltje. Al snap ik dat dit niet iedereens cup of tea is en eerst nog maar eens om de pols hebben. Maar deze ligt op pole position. By far…

6 likes

Niet zo vreemd hoor…Grand Seiko blijft gewoon bijzonder mooi. :ok_hand:

Allow me…

:heart_eyes:

10 likes

Prachtig. Dat is de achterkant van welk model?

1 like

Dank je. De foto’s zijn van mijn vorige SBGX (37mm) modellen, maar ook mijn huidige SBGV223 (40mm) heeft deze caseback.


Welk GS model heb je in het vizier / incoming?

3 likes

Eens! :sunglasses:

Benieuwd naar je foto’s en ervaring!

5 likes