Het grote incoming topic (Deel 2)

Incoming voor de vakantie:

BN0200-81E.

14 likes

:joy:

@Jurtz Cool ding.

2 likes

Mooi model, ik ben benieuwd naar je ervaringen. Met name m.b.t. de stalen band.

1 like

Titanium. :sunglasses: Ik ben ook erg benieuwd. Hij komt vanavond al binnen. :+1:

2 likes

Fantastisch materiaal; veel plezier alvast. :+1:

2 likes

Dankjewel! Ik zal hem tijdens mijn vakantie nagenoeg 24 uur per dag dragen (in Zwitserland). Als er behoefte aan is zal ik een review schrijven als ik hem een tijdje heb.

1 like

Daar hoor je natuurlijk geen Japanner om de pols te hebben. :wink::wink:
Waar ergens in Zwitserland?

1 like

Haha, daar heb ik geen moeite mee. :wink: Vlakbij Le Locle. :wink:

1 like

Ah, ben vaak in Zwitserland geweest, maar nog nooit in de “horlogehoek” :innocent:
Fijne vakantie.

1 like

Klopt, we gaan ook musea bezoeken daar. Dan doe ik wel een Zwitser om hoor. :wink: De Citizen is voor in de bergen en de meren. :wink: Dankjewel!

1 like

Deze 2 incoming. De CWC vandaag en de Alpina hopelijk morgen :grin:
imageimage

12 likes

Mooi duo…van harte met deze NA-en. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Dank je wel David :+1:t2:

1 like

Ik ben nog zoekende naar dit horloge op HF! Steinhart Vintage GMT

9 likes

Deze gaat toch wat later komen, de douane blijkt toch wat skeptisch te zijn over de opgegeven waarde :joy:

1 like

Heel gaaf, echt één van de mooiste horloges die er te koop zijn. :ok_hand:

Wanneer komt die binnen?

‘‘Maar meneer, het is slechts een quartzje …’’

Zoiets ja :joy:
Toch wel een kleine verassing aangezien ik bij de bestelling had aangegeven alle import kosten en belastingen door de verkoper wou laten regelen. Verkoper was Jomashop trouwens

1 like

Ach ja, typisch zo’n verkoper waar je altijd wisselende verhalen over hoort. De een wel, de ander geen heffingen. Jij hebt kennelijk pech gehad.

Ik wil heel graag de heffingen betalen :stuck_out_tongue: vandaar de optie om het door hen te laten fixen.

1 like