Het grote incoming topic (Deel 2)

Erg tevreden met mijn nieuwe Barton bandjes. Even kort contact met ze gehad en er gelijk nog een zwik besteld.

Naast een paar andere kleuren ook canvas en een lederen band.

Ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ga m half augustus ophalen in Luzern!

1 like

Kan t niet laten nog een kleine teaser te plaatsen. Man man wat is dit toch mooi. Heeft iemand mss een teiltje. Al snap ik dat dit niet iedereens cup of tea is en eerst nog maar eens om de pols hebben. Maar deze ligt op pole position. By far…

6 likes

Niet zo vreemd hoor…Grand Seiko blijft gewoon bijzonder mooi. :ok_hand:

Allow me…

:heart_eyes:

10 likes

Prachtig. Dat is de achterkant van welk model?

1 like

Dank je. De foto’s zijn van mijn vorige SBGX (37mm) modellen, maar ook mijn huidige SBGV223 (40mm) heeft deze caseback.


Welk GS model heb je in het vizier / incoming?

3 likes

Eens! :sunglasses:

Benieuwd naar je foto’s en ervaring!

5 likes

De sbgw 253 of de Snowflake… Lastig lastig… Sbgw is eerste keuze hoop ze vorige week allebei nog eens te passen. Zou aanwezig moeten zijn waar ik heen ga. Mening over wat jij zou kiezen?

2 likes

Oef beiden geweldig mooi man! Kun je geen buil aan vallen maar damn wat een lastige keuze. :open_mouth:

De ene een echte dress watch…zeer chique. De ander meer sporty en in titanium. Spring drive vind ik ook zeer bijzonder.

Benieuwd wat het gaat worden. Misschien tijdens passen foto’s van beiden om de pols maken…en hier plaatsen zodat we kunnen meegenieten en eventueel input geven.

In ieder geval een prachtig dilemma.

:ok_hand:

1 like

Dit is de eerste verandering :sweat_smile::grimacing: kan volgens mij geen misser zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Zeker geen misser! :ok_hand:

1 like

Gewoon een heel mooi horloge. Ik overweeg een grand seiko erbij te halen, maar dan houd ik m’n SARB ook gewoon.

1 like

Vandaag zijn er 2 van de 3 na’s binnengekomen. 2 heel verschillende horloges maar ik vind ze
beide prachtig🤩

26 likes

Dank je David :+1:t2:

1 like

Ok ligt aan de GS die je wil kopen maar een Sarb kan er altijd bij volgens mij :sweat_smile: succes :+1:t2:

Dat zijn lekkere dagen met twee van deze horloges op een dag🤙

2 likes

Ik weet t. Qua maat wint de sbgw het. En ik heb geen dresser meer.

Moet eigenlijk niks groter dan 40 mm hebben alleen die dail he en t lichte van titanium en die vloeiende seconde wijzer…

Heb ze beide al eens gehad toen ik de hi beat in mei heb gekocht.

Keuzes keuzes. Ff wachten tot volgende week vrijdag of zaterdag.

2 likes


Hij is er :smile:

16 likes

Best wel :ok_hand::ok_hand:

15 likes

:ok_hand:

1 like