Kon het niet laten. 
Nice! Waarom heb ik toch zo’n aversie tegen die X…mss toch is in therapie

Technisch gezien is het geen X, maar een P en S van ProSpex gecombineerd.

Ach, stoor mij er niet aan. Heb zelf een vrij smalle pols. De normale turtle is gaaf, maar toch net te groot. Denk dat de mini turtle perfect zal staan.
Heb je deze via Hf bemachtigd ?? Mooie aanwinst en zou die graag eens in het echt willen zien, passen, omhebben om een goed beeld te krijgen van de maat/grote…
Veel draagplezier 
Via HF veel gezocht, maar helaas niks gevonden. Een collega van mij zag deze op marktplaats en kocht hem! Zit echt goed, 42 mm en omtrek van mijn pols is ong 17 cm
Toffe collega. 
Ok overweeg deze ook en heb een 18/18,5 cm pols maar heb nu voornamelijk 40mm en kleinere horloges de laatste tijd vandaar…
Ik ga me er eens in verdiepen, bedankt voor de info.
Ik denk oprecht dat de 42mm je dan goed zal staan. Want normaal hou ik ook van horloges van rond de 36mm! Gewoon keer wat anders doen 
Ik kan met zekerheid zeggen dat iets uit t land van de rijzende zon mijn kant op komt 
Na de ‘Love it or Hate it’-Bulgari nu een lekker klassieke chronograaf onderweg om hem te vergezellen 
Heel mooi!
Sowieso vind ik GP een mooi merk en een beetje ondergeschoven. Hebben toch ook een waslijst van verdiensten. 
Mag ik vragen welke ref. / type dit is. Mooi horloge
om een of andere rede doet ie me wat denken aan de iwc ingenieur 
Edit: inmiddels gevonden; citizen eco drive promaster tough. Erg mooi 
Couldn’t agree more!
Kwaliteit is er, goede marketing ontbreekt en dan met name een krachtig modern icoon zou helpen. De Laureato was een begin maar veel te dicht bij de Royal Oak.
Als liefhebber mag ik echter niet klagen, veel modellen gaan tweedehands voor erg lage prijzen. Wat mij betreft een van die merken waar nog echte koopjes met regelmaat te vinden zijn.
Deze dus. Heb last van Seiko koorts de laatste weken. Komt vooral door die GS foto’s maar was ook benieuwd naar deze. 
Top horloge! Hoog bang for buck gehalte 














