Het grote incoming topic (Deel 2)

Wat @RLC zegt :+1:

1 like

Hulpmiddel voor het gepriegel :innocent:

.

13 likes

Heel herkenbaar! Ik ben in afwachting van een SARB035. Moeilijk kiezen tussen deze twee SARBs, vond ik.

6 likes

:heart_eyes: Persoonlijk ben ik meer aangetrokken tot deze schoonheid dan de veelgetoonde SARB033.

1 like

Incoming voor de Seiko 6139, vintage modern masters of time box

4 likes

Gaaf!

Zoiets staat bij mij ook nog op de lijst. Vind het lastig om een goede keuze te maken.

1 like

Hier nog een. Heb al vaker zitten kijken maar kon er ook nooit uitkomen.
Heb wat nu tips gekregen van @Floris155. Onderverlichting is belangrijk, net als voldoende werkhoogte zodat je ruimte hebt voor je gereedschap.
Verder wilde ik graag de mogelijkheid om te fotograferen of filmen terwijl je zelf bezig bent, dus dan zit je gelijk vast aan een trinoculair. Bij Euromex zit je dan ook gelijk vast aan een met zoom in plaats van vaste vergroting dus dat hoefde ik ook niet meer te kiezen. Kon je alleen nog kiezen tussen tussen een zuil of rack&pinion en ben voor de laatste gegaan omdat me dat wat robuuster leek.

Heb er gelijk een camera bij besteld, samen toch nog een aardige investering. Heb maar één horloge in m’n collectie dat meer kostte dan deze aankoop. :sweat_smile:

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

3 likes

Klinkt goed en bedankt voor je aanvulling.
Laat alsjeblieft weten hoe deze bevalt en ook welke camera ed. je hebt gekocht.

Het ziet er iig goed uit! Qua werkhoogte zit ik wel goed, want mijn tafel is in hoogte verstelbaar met geheugenplekken. Echt ideaal. :slight_smile:

1 like

Stunner

Stunner net zoals de zwarte versie

Met werkhoogte bedoelde ik eigenlijk de ruimte tussen de voetplaat en het objectief, als die te klein is kun je er lastig met je pincet of oliegever tussen om aan je uurwerk te werken. Bij deze is die 100 mm.

Maar de hoogte boven de tafel is inderdaad ook van belang, al heb ik daar niet echt naar gekeken. Ik heb helaas een vaste tafel, dus ik zal de verstelling van de stoel moeten gebruiken. :sweat_smile:

Ik heb er een cmex 5 camera bij gekocht:

Ik zal mijn bevindingen hier laten weten. :sunglasses:

3 likes

Grab&Go
image

6 likes

Daar had deze amateur dus weer niet aan gedacht!! LoL

1 like

image

23 likes

Hatsaflats! :ok_hand:

Nog maar een weekje… :sunglasses:

De Seiko SRPC35 beter bekend als de Mini Turtle komt eraan als ik terug ben van vakantie!
images

11 likes

Watchwinder for 3-piece.

8 likes

Incoming! Prachtig boek over de Omega Speedmaster Professional Moonwatch :sunglasses::+1:

image

4 likes

Incoming :grimacing:

Yachtmaster 116622 Rhodium
Om mijn Rolex trio samen met de 16610 en 16570 compleet te maken.

Morgen of maandag de overdracht!
@Vinbiz bedankt voor je geduld :ok_hand:t2:

11 likes

Mooi en wat mij betreft ook de mooiste versie!
Alvast veel plezier. :+1:

1 like