Het grote incoming topic (Deel 2)

image

23 likes

Hatsaflats! :ok_hand:

Nog maar een weekje… :sunglasses:

De Seiko SRPC35 beter bekend als de Mini Turtle komt eraan als ik terug ben van vakantie!
images

11 likes

Watchwinder for 3-piece.

8 likes

Incoming! Prachtig boek over de Omega Speedmaster Professional Moonwatch :sunglasses::+1:

image

4 likes

Incoming :grimacing:

Yachtmaster 116622 Rhodium
Om mijn Rolex trio samen met de 16610 en 16570 compleet te maken.

Morgen of maandag de overdracht!
@Vinbiz bedankt voor je geduld :ok_hand:t2:

11 likes

Mooi en wat mij betreft ook de mooiste versie!
Alvast veel plezier. :+1:

1 like

Adelaar met fluted bezel en rugnummer 7, is incomming! Ben benieuwd wie weet welk horloge ik zaterdag binnen krijg.

2 likes

Citizen Eagle 7.

What is this, amateur hour? Die was te makkelijk. :sunglasses:

Edit: Ik heb hem zelf ook gehad. Eén van mijn eerste fluted bezel mods. Ging weg voor een paar sneakers eind 2016 :joy:

5 likes

Niet iedereen kan rekening met de Alwetenden houden. Echter, de Alwetenden wel met hun! :ok_hand:

1 like

Hen. Maar jij hebt gelijk.

Domo arigato wijze Bidle. :genie:

2 likes

Dan heb je een mooi exemplaar maar koop je liever zo’n vies, bekrast ding :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Mijn eerste eigen horloge :sunglasses: Twijfelde heel erg tussen de SKX en deze zee-egel. Uiteindelijk heeft de doorzichtige caseback (en het feit dat de SKX misschien te vaak voorbij komt :sweat_smile:) de doorslag gegeven. Genieten!

20 likes

Zocht iets klassieks voor onder een pak. Na de Lip Churchil toch weer eens een art deco rechthoekig model. Het ontbreken van een secondewijzer vond ik ook eens leuk. Dikke opgelegde nummers zijn altijd goed. Kijken hoe lang hij bevalt.

7 likes

Incoming een Rolex Day Date 18038 met een zwart tapestry dial voor mijn vrouw, ik mag het horloge af en toe ook dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Al een tijdje op zoek naar een gouden Datejust en uiteindelijk na een goede tip van een gerespecteerd forumlid hebben we voor de gouden Day Date van @Westate gekozen.

Het horloge wordt op dit moment nagekeken door een horlogemaker voordat het naar ons gaat. We zijn normaal gesproken best wel geduldig maar we kunnen niet wachten tot het horloge er is :hugs::hugs::hugs:.

Heel erg dank voor het meekijken en de tip @HanDavinci

imagehttps://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/e/8/3e81aaafe3c9dec0f56280a1ca03cdb5182107cd.jpeg

30 likes

Supergaaf! :ok_hand:

1 like

Heb je het over dezelfde hier?

Tot over twee weken in bijna-Vlaailand Sedat! :beers:

4 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

We blijven naar de foto’s kijken, het wachten is een kwelling

1 like

Ok, ik doe mee vandaag, met het ex-liefje van @anon50762135 en @wander

Ze is dus gebruikt, maar ze blijft adembenemend mooi.
Kijk er echt naar uit.

Hey Ide! Is ie al onderweg?:upside_down_face:

photo credits : @anon50762135

10 likes

Hopelijk over een week binnen: Orient Star Classic


Copyright Wornandwound


Copyright Wornandwound

12 likes