Het grote incoming topic (Deel 2)

Mooi :+1:. Het blijft een plaatje :ok_hand:

1 like

Dude! GAAF!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t2:

Leuk, dit was ook mijn eerste échte klokje!

Deze gaat er nu uit voor jawel, een SKX.

Incoming dus, een skx007 en een jubilee. Benieuwd of hij de hype waarmaakt!

6 likes

Oeps, weer wat impulsief geweest:

9 likes

//eu1.dh-cdn.netG//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net

1 like

Deze toffe Citizen :sunglasses: Met dank aan @MotoSkooly. Foto credits naar @Slin

21 likes

Cool Peter :ok_hand::yum: …Gefeliciteerd :+1::grinning:

1 like

Leuke kortingsactie op Insta gevonden.
Biedt allemaal leuke hommages aan :grin:

16 likes

Bijzonder, ook een foto van het uurwerkje? :smile:

Nee, het wordt spannend wat er in zit, ik hoop op een cal. 2003.

Gisteren binnengekomen en gelijk van een nieuwe band voorzien: De Seiko 5 ‘Hodinkee’ ofwel de SNKL23.

Het is wel verrekte moeilijk om de mooie polijstglans en rondingen van de wijzers met een simpele smartphone-camera op beeld te vatten, maar het lijkt enigszins gelukt. :slightly_smiling_face:

7 likes

Deze incoming, al lange tijd op het lijstje en nu dus onderweg :sweat_smile:

18 likes

De 3-punts verstelbare clasp gemonteerd die net binnen gekomen is :slight_smile:

10 likes

Ik heb ook de 3 punt verstelbare sluiting. Kwam qua formaat het meest dicht in de buurt bij het origineel. De 6 punt verstelbare sluiting vond ik te lang ogen.

1 like

Lekker bezig Luuk, heb je het weer te pakken? :sweat_smile:

1 like

Haha een beetje wel alleen lekker ‘goedkoop’ spul dus niet te duur :sweat_smile::grimacing:

1 like

Komt vanzelf wel weer :smirk:

1 like

Same hier. In principe kan die wel, heb de oude wave Smp ook gehad en die clasp is vrij gelijk qua lengte. Echter vind ik hem voor de Smpc te groot ogen? :smile:

1 like

Ik zal eerlijk zijn dat ik dit doosje niet zo mooi uit vind zien op deze foto. Maar dat ik wel benieuwd ben hoe die in het echt eruit ziet. Gaat om een Invicta horloge doos wat tussen 1985-2000 gemaakt is. Denk eerder jaren 90 dan richting de 2000. Maar kon hem niet laten liggen voor de prijs die ik heb betaald.

vind het overigens wel grappig dat ze vroeger veel meer deden met groen en heel soms zie je ook blauw. Maar vandaag de dag is alles geel

3 likes